1401-01-01 12:23
542
0
79228
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوای استان گلستان:

حمایت قرارگاه ۱۷ ربیع از سفره مردم در نخستین روز فروردین سال ۱۴۰۱/ کشف انبار‌های احتکاری برنج در آق قلا+فیلم

مهقانی از کشف سه انبار احتکاری برنج در شهرستان آق قلا خبر داد.

.سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی در گفتگو با گلستان ما گفت: امروز دوشنبه یکم فروردین سال ۱۴۰۱ با حمایت از منویات مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی از تولید قرارگاه ۱۷ ربیع الاول با حضور نهاد‌های نظارتی استان از جمله پلیس اقتصادی و تعزیرات به سمت آق قلا می‌رویم و با هماهنگی قرارگاه ۱۷ ربیع این شهرستان و با توجه به اشراف اطلاعاتی در خصوص سه انبار احتکار برنج و روغن تنظیم بازار اقدام می‌کنیم.
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: این کارگاه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرد و‌امیدواریم بتوانیم برای سفر مردم کاری انجام دهیم و مانع از احتکار کالا‌های اساسی مردم شویم.
مهقانی گفت: قرارگاه ۱۷ ربیع به صورت روزانه با تشکیل تیم‌های نظارتی شهرستانی و استانی با دستور فرمانده سپاه نینوا استان شکل گرفته و نهاد‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی از زمان اجرای طرح نظارت بر تأمین و توزیع نهاده‌ها با متولی‌گری جهاد کشاورزی پای کار است.
وی افزود: کشفیات مناسبی در هفته پایانی سال داشتیم در علی آبادکتول برنج احتکاری مربوط به تنظیم بازار داشتیم در شهرستان گالیکش بحث برنج احتکاری و تخم مرغ احتکاری و در بندرگز نیز برنج احتکاری کشف شده است.
این مقام مسئول ابراز داشت: برای نخستین بار در سطح کشور قرارگاه ۱۷ ربیع تیم‌های نظارتی را با ابلاغ فرماندهی سپاه انجام داده است و نهاد‌های متولی را کنار خود خواهیم داشت تا اثربخشی کار بیشتر شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.