1400-10-24 14:23
407
0
78107
امام جمعه موقت گرگان:

افزایش تولید در کشورعامل خنثی سازی تحریم ظالمانه

امام جمعه موقت گرگان گفت: تلاش برای توسعه تولید و خودکفایی در کشور تحریم ظالمانه دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی  به مقوله تولید گفت: همه مدیران و متولیان باید شبانه روز برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در این بخش تلاش کنند.

 امام جمعه موقت گرگان گفت: اگر می‌خواهیم تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران خنثی و بی اثر شود باید با افزایش تولید به خودکفایی در محصولات مختلف برسیم.

 وی افزود: کشورهای دیگری هم در جهان بودند که از سوی استکبار مورد تحریم قرار گرفتند اما با تلاش و همت خود توانستند به یکی از بزرگترین صادرکننده محصولات تبدیل شوند و حتی بازار کشورهای مستکبر را تسخیر کنند.

 لیوانی گفت: برخی آیین نامه ها و بخشنامه ها در کشور هستند که مانعی برای تولید کنندگان محسوب می شود؛ مجلس و دولت باید برای حذف آنها اقدام کنند.

 امام جمعه موقت گرگان با باشاره به ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷  و فرار خفت با ر شاه ملعون ایران افزود: فرار شاه نتیجه ظلم های بی شرمانه و بدرفتاری با مردم مظلوم ایران بود.

 وی گفت: از وعده‌های پرودگار عالم آن است که حاکمان و مستکبران ظالم نمی‌توانند بر حکومت خود در مردم ادامه دهند و سلطنت آنها ویران خواهد شد.

 امام جمعه گرگان به سالروز انتصاب رهبر انقلاب به امامت جمعه تهران اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم که دشمنان از ما در وحشت باشند باید در نماز جمعه متحد و منسجم باشیم و حضور پررنگ مردم در نماز جمعه بیانگر اتحاد و وحدت ملت مسلمان است و دشمنان از این موضوع واهمه دارند./ صدا و سیما

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.