1400-10-12 10:03
848
0
77884
فعال فرهنگی اجتماعی؛

اخلاص در عمل و بندگی دو عامل برای محبوبیت حاج قاسم بود

سایری گفت: حاج قاسم مدیر پشت میز نشین نبود و تمام تصاویر ایشان همیشه وسط میدان بود، این هم یکی دیگر از دلایلی بود که در دل های مردم نفوذ کرده بود که این هم با اخلاص واقعی و بندگی خدا اتفاق افتاد.

مرتضی سایری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: پس از دوسال از شهادت شهید سلیمانی رابطه احساسی قوی بین نسل های متعدد با حاج قاسم بوجود آمده که علت آن نیز این است که ایشان عزت مندی خود را از خداوند متعال به دست آورده است.

این فعال اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: افرادی که در کنار ایشان در عرصه های مختلف خدمت کرده اند می توانند به تبیین شخصیت ایشان بپردازند چرا که در کنار وی بوده اند و بزرگی شخصیت حاج قاسم را در میدان های مختلف درک کرده اند.

وی رفتارهای محبت آمیز برگرفته از مکتب اسلام را عاملی دیگر برای جذب شدن شخصیت های مختلف به شهید سلیمانی دانست و عنوان کرد: حاج قاسم با نگاه محبت آمیز نسبت به انسان ها رفتار می کرد و این نگاه فارغ از نژاد، رنگ و قومیت آدم ها بود، انگار همه آدمها با هر سلیقه ای رو زیر چتر خودش راه می داد.

سایری به نگاه فراجناحی و قومیتی شهید سلیمانی در رفتارهای اجتماعی اشاره و ابراز کرد: بارها از اطرافیان و همرزمان شهید شنیدیم حاج قاسم طوری رفتار میکردند که خود را هم تراز همه می دانست که اینرفتار عاملی شد تا همه این شهید والامقام را دوست داشته باشند.

این فعال اجتماعی و فرهنگی یادآورشد: حاج قاسم مصداق مهربانی در مقابل مستضعفان و خشمگین در مقابل دشمنان بود و ما افتخار می کردیم که سرداری داریم وقتی اربعین به کربلا می رویم و اسم حاج قاسم رو می بریم به خاطر این سردار به ما احترام بیشتر می گذاشتند و این باعث افزایش حس غرور ایرانی ها می شد.

وی گفت: حاج قاسم مدیر پشت میز نشین نبود و تمام تصاویر ایشان همیشه وسط میدان بود، این هم یکی دیگر از دلایلی بود که در دل های مردم نفوذ کرده بود که این هم با اخلاص واقعی و بندگی خدا اتفاق افتاد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.