1400-09-06 11:07
747
0
77280
تعبیر واقعی یک رویا با عزم دولت انقلابی؛

رویای مسکن جوانان گلستان دست‌یافتنی شد/ آغاز ساخت 150 واحد مسکونی با 50 میلیارد تومان اعتبار

قیمت‌های نجومی مسکن که بسیاری از مردم خصوصا زوج‌های جوان را به داشتن سرپناه زندگی ناامید کرده بود حالا با عزم دولت انقلابی قرار است رویای دست‌نیافتنی به زودی رنگ تحقق به خود بگیرد.

به گزارش گلستان ما، شرایط اقتصادی و قیمت‌های نجومی در بازار مسکن به گونه‌ای پیش رفت تا خیلی افراد فکر خانه‌دار شدن را با رویای خیالی سپری کنند و یا قید داشتن یک چهاردیواری شخصی را از سر بیرون کنند، اما روزنه امید در دولت سیزدهم قوت گرفت و عزم‌ها برای خانه‌دار کردن قشر جوان جزم شد تا به زودی شاهد تعبیر واقعی یک رویا باشیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراوه تپه گفت: بنیاد مسکن استان برای عمران و آبادانی روستاها، رفع محرومیت و ارتقاء سطح رفاه و زندگی مردم در سالجاری بیش از ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

هوشنگ محمودی افزود: در سالجاری در حوزه مسکن روستایی ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۵۶۰ واحد مسکونی و ۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۳۰۳ واحد مسکن محرومین اختصاص یافته است.

وی از احداث ۱۵۰ واحد مسکن جوانان در قالب ۵ پروژه در سال جاری خبر داد و بیان کرد: عملیات ساخت این واحدها با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراوه تپه از اختصاص۱۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی خبر داد و گفت: طرح هادی در ۲۴ روستای شهرستان مراوه تپه مصوب شده است.

محمودی با بیان اینکه ۴۸ پروژه طرح هادی در ۲۴ روستای مراوه تپه اجرا می‌شود، ابراز کرد: ۶ میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات قیر یارانه ای 1400 نیز به شهرستان مراوه تپه اختصاص یافتهاست.

به گفته وی؛ همچنین بر مبنای تفاهم بنیاد مسکن با بنیاد علوی، بیش از ۶ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای مراوه تپه هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.