1400-08-26 09:33
576
0
77076
کمبود فضای تفریحی سالم برای جوانان گنبدی؛

بیش از هجمه دشمن به ضعف داخلی باختیم!

یکی از شهروندان جوان گنبدکاووس با انتقاد از کمبود امکانات تفریحی گفت: چرا فضای تفریحی سالم برای جوانان گنبدی اینقدر کم است؟ در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی روز به روز تشدید می شود بیش از هجمه دشمن ما به ضعف داخلی باختیم!.

به گزارش گلستان ما، کمبود و گرانی تفریحات سالم برای قشر جوان باعث شده تا آنها ناخودآگاه به بستر تفریحات ناسالم که به راحتی یا کمترین هزینه در دسترس است کشیده شوند، دغدغه‌هایی که جوانان از آن دم می‌زنند اما مسئولان دغدغه‌مند باید گره کار را پیدا کنند و نسخه درمانی برای آن بپیچند.

این روزها که فضای مجازی با رنگ و لعاب‌های خبری باب دسترسی به دنیای پیرامون را آسان کرده است شمار جوانان ایرانی رکورددار وبگردی شدند و عده‌ای از آنها بدون هدف و برنامه اکثر اوقات خود را به دنیای بی در و پیکر باختند و گاهی به کارهایی متمایل می‌شوند که اصلا با روحیه آنها سازگاری ندارد اما یک تفریح لذت بخش برایشان تلقی می‌شود.

یکی شهروندان جوان گنبدکاووس با انتقاد از کمبود امکانات تفریحی گفت: چرا فضای تفریحی سالم برای جوانان گنبدی اینقدر کم است؟ در شرایطی که آسیب های اجتماعی و فرهنگی روز به روز تشدید می شود بیش از هجمه دشمن ما به ضعف داخلی باختیم!.

وقتی فضا های تفریحی سالم آن هم در حد چند سالن فوتبال و استخر با قیمت های بالا به جوانان و نوجوانان ارائه می شوند اما چند قدم آن طرف تر در کافه ای قلیان و فضا برای دورهمی با نازل‌ترین قیمت عرضه میشود چه انتظاری باید داشت؟

گرانی تفریحات سالم باعث شده تا دیگر خبری از سینما رفتن نباشد و جوانان اقبال کمی به این تفریح سرگرم کننده داشته باشند از طرفی وسع جوانان هم به رستوران های شهر نمی رسد و تنها استخر شهرستان هم با افزایش قیمت بعد از کرونا شوکه‌کننده شده است! و خدا دریاچه را از ما نگیرد! و در این گیر و دار چه کسی باید پاسخگو باشد؟.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.