1400-07-18 11:30
769
0
76440
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان عنوان کرد

اظهار نظر در خصوص سرقت آب گرگان پس از نظر مراجع قضایی

هرمزی گفت: هر گونه اظهار نظر در این خصوص را به مراجع قضای منوط می کنم و پس از اعمال نظر کارشناسان رسمی دادگستری اطلاعات بیشتر را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

به گزارش گلستان ما، بهزاد هرمزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: تابستان سختی پشت سر گذاشتیم و از نظر خشکسالی تابستان امسال در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: ۳۰۰ میلیون متر مکعب ذخایر آب زیرزمینی در تابستان از دست رفت که هفت درصد آن در شرب بود و مابقی صرف مصارف کشاورزی شد.

هرمزی بیان کرد: ۸۵ درصد آورد رودخانه‌ها در تابستان از دست رفت و ذخایر سدهای استان نزدیک به صفر شده است.

وی گفت: گلستانی‌ها در تابستانی که پشت سر گذاشتند رنج دیدند ولی این را مد نظر داشته باشند که همکاران ما پرتلاش بودند ولی ۹۶ درصد منابع آبی وابسته به چاه آب است که با افت آب در گلستان رو به رو بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان متذکر شد: ۱۰۰ متر بر ثانیه در تابستان گرگان بر کسری منابع آب افزوده شد و در استان یک هزار و ۵۵۰ لیتر بر ثانیه کاهش کمبود منابع آبی داشت و با کاهش ۲۵ درصدی منابع در تابستان امسال مشکلات ما دو چندان شد.

هرمزی با بیان اینکه پیش‌بینی این وضعیت را در تابستان امسال داشتیم، افزود: ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر بر ثانیه نیاز مصرفی استان است ولی منابع آبی که در استان تامین کردیم چهار هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه است.

وی تاکید کرد: با وجود پیگیری هایی زیادی که داشتیم منابع مالی برای کاهش کمبود منابع آبی در استان در تابستان امسال به ما تزریق شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد تولید آب را در ساعات قطعی برق از دست می دادیم.

هرمزی به موضوع سرقت آـب در گرگان اشاره کرد و گفت: هر گونه اظهار نظر در این خصوص را به مراجع قضای منوط می کنم و پس از اعمال نظر کارشناسان رسمی دادگستری اطلاعات بیشتر را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

وی افزود: آیا جرمی در جامعه می پیوند همان موقع متوجه می شویم و یا کالایی قاچاق می شود همان زمان رسیدگی می شود و سرقت آب یک جرمی است که ما کشف کردیم و ما شهامت خرج دادیم این مسئله را اطلاع رسانی کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.