1400-07-16 19:10
1835
0
76418
رئیس هیات کونگ فو گلستان خبر داد 

کونگ فوکاران گلستان آماده حضور در لیگ کشور می شوند/ برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو به میزبانی گلستان 

اسکندری از برگزاری اردوی انتخابی ورزشکاران کونگ فو در پنج وزن در گلستان خبر داد.

حمیدرضا اسکندری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: مدتی بود که ورزشکاران ما از میادین ورزشی دور بودند ولی خوشبختانه با کاهش اپیدمی کرونا شاهد از سرگیری مسابقات حضوری کشوری و هیات کونگ فو  استان هستیم.

رئیس هیات کونگ فو گلستان ادامه داد: نخستین برنامه هیات کونگ فو گلستان  برگزاری لیگ بزرگسالان در قسمت  آقایان است و با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران ما در بخش آقایان بیشتر است هیات کونگ فو  گلستان برای حضور در لیگ کشور اعلام آمادگی کرده است.

اسکندری بیان کرد: مسابقات لیگ کشور در پنج وزن برگزار می‌شود و لذا یک اردوی انتخابی در استان گلستان در این پنج وزن منتخب برگزار کردیم و در هر وزن از سه ورزشکار که جزو بهترین  ورزشکاران شهرستان‌ها به‌شمار می‌رود در این اردوه دعوت کردیم.

وی افزود: در روزهای گذشته نخستین دوره اردوه در علی‌‍آباد کتول برگزار شد و امروز نیز  به میزبانی گرگان این دوره را برگزار کردیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ورزشکاران منتخب برای مسابقات لیگ در 23 مهر انتخاب می‌شوند و در حال حاضر این ورزشکاران زیر نظر استاد حسن کاویانی به عنوان سرمربی تمرین می‌بینند.

اسکندری تاکید کرد:برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و و اعزام تیم منتخب هیات کونگ فو  گلستان به مسابقات برون مرزی از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

وی افزود:  تلاش ما در استان این است که کونگ فو کاران را برای مسابقات لیگ کشور آماده کنیم تا هر زمانی که فدراسیون اعلام کرد ورزشکاران ما با آمادگی کامل پا در این مسابقات بگذارند.

رئیس هیات کونگ فو گلستان  از دیگر برنامه‌های ما میزبانی یک دوره از مسابقات جهانی است، افزود: مجوز برگزاری این دوره مسابقات را از فدراسیون دریافت کردیم  و با توجه به شرایط کرونا این مسابقات در سال 1401 برگزار خواهد شد.

اسکندری بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای هیات کونگ فو گلستان به ویژه اعضای شورای راهبردی افراد تحصیل کرده در مقاطع لیسانس تا دکترا هستند و همچنین بالاترین مدارج فنی را در فدراسیون کونگ فو دارند قطعا می توانیم پیشرفت بسیار زیادی در برنامه های آینده با شروع مسابقات حضوری کنگ فو گلستان شاهد باشیم. 

وی ابراز داشت: هیات کونگ فو گلستان در بخش های اداری و آموزشی قدرتمند عمل کرد ولی در دو سال اخیر که شاهد ویروس منحوس کرونا بودیم از مسابقات حضوری منع شدیم  و کونگ فو کاران علاقمند هستند که در بخش مسابقات حضور یابند و امیدواریم با این برنامه ها ورزشکاران سراسر استان به جمع ما بپیوندند و بتوانیم پرچم ایران را در سراسر دنیا به فراز در بیاوریم. 

این مقام مسئول بیان کرد: ورزشکاران استان گلستان از مربی بین المللی و درجات مربی گری یک، دو و سه بهرمند است  و در این بخش نیز بسیار قدرتمند عمل کردیم و ورزشکاران ما از نظر فنی در حد بالایی قرار دارند.

اسکندری تاکید کرد: در حال حاضر در استان گلستان از شالبند مشکی دان یک تا دان هفت فدراسیون جهانی توای ورزشکار داریم و بند نیز خود از خانواده کونگ فو هستم و ورزشم را با کونگ فو شروع کردم و با این لباس بین ورزشکاران حاضر می شوم و تمام تلاش خود را از نظر علمی و عملی برای اینکه بتوانیم این رشته ورزشی را به جایگاه اصلی خود برسانیم خواهم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.