1400-07-12 13:11
592
0
76381
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد

آموزش حضوری یک پنجم دانش آموزان گلستانی/ ترک تحصیل در دختران روستایی بیشتر از پسران

گوهری‌راد گفت: نزدیک به یک پنجم از دانش آموزان استان گلستان به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

 

احسان گوهری راد به خبرنگار گلستان ما گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا و هماهنگی های انجام شده کلاس‌های روستایی و عشایری در استان گلستان کمتر از 30 نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: براین اسا نزدیک به یک پنجم از دانش آموزان استان گلستان به صورت حضوری تحصیل می کنند.
گوهری‌راد بیان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های حضوری این دانش آموزان نیازمند به شبکه شاد ندارد و دسترسی به آموزش برای این دانش آموزان تسهیل شده است.
وی افزود: سال گذشته 80 درصد از دانش آموزان استان گلستان در شبکه شاد فعال بودند و پیش بینی ما این است که این عدد به بیش از 85 درصد در امسال برسد .
این مقام مسئول تاکید کرد: یک سری از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند می توانند از طریق درس نامه ها و برنامه تلوزیونی به آموزش دسترسی داشته باشند.
گوهری‌راد بابیان اینکه از هفته دوم آبان ما تمامی مدارس به صورت حضوری برگزار می شود، تاکید کرد: 70 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل به خاطر مشکلات اقتصادی بوده است و این خانواده ها فرزندان خود را به عنوان یک نیروی کار اقتصادی می‌بیند.
وی متذکر شد: در سال گذشته بیش از 50 درصد دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی ترک تحصیل کرده بودند را به نظام آموزشی مدرسه بازگرداندیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: در مناطق روستایی ترک تحصیلی در دختران بیشتر است ولی در نقاط شهری به پسران نیز به عنوان یک نیروی نان آور و کار خانواده‌هایی که از بنیه اقتصادی ضعیفی دارند نگاه می کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.