1400-07-12 10:56
760
0
76378
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

افزایش بهای برق شایسته مردم رنج دیده از قطعی برق در گرمای تابستان نیست

سنگدوینی گفت: در تابستان امسال مردم گرگان هم قطعی آب و هم گرمای بی سابقه و قطعی برق را تجربه کردند و شایسته مردم نیست که بهای برق را چند برابر بپردازند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: موضوع تغییر تعرفه های برق استان گلستان به گرمسیری در سفر معاون هماهنگی توانیر به استان گلستان مطرح شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از روزهای تابستان مردم گلستان دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد را تجربه کردند و دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال های گذشته بی  سابقه بود ولی تعرفه برق مردم گرگان گرمسیری نیست.

سنگدوینی بیان کرد: بنا بود دیتاها و اطلاعات لازم را توانیر از هواشناسی دریافت کند و پس از انعکاس گزارشات وزارت نیرو نسبت به شرایط تعرفه برق گرمسیری استان گلستان تصمیم گیری کند.

وی افزود: در کمیسیون انرژی نیز در این خصوص بحث و گفتگو شده و یکی از نمایندگان کمیسیون انرژی در این راستا به وزارت نیرو مراجعه کرده است و تمام تلاش ما این است که این مشکلات مردم را برطرف کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در تابستان امسال مردم گرگان هم قطعی آب و هم گرمای بی سابقه و قطعی برق را تجربه کردند و شایسته مردم نیست که با تحمل این رنج و مشقت ها بهای برق را چند برابر بپردازند.

سنگدوینی ابراز داشت: از وزارت نیرو این مسئله را پیگیری می کنیم و در هفته آینده نیز با معاونان وزارت نیرو این مسائل را در میان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.