1400-07-07 17:42
633
0
76326
قائم مقام کمیته امداد:

مردم با مواسات کشور را گلستان کردند/ رنج مردم از سوء مدیریت و کرونا

خاکسار گفت: مردم با رزمایش مواسات و همدلی کشور را گلستان کردند و این همت مردمی ستودنی است.

به گزارش گلستان ما، مصطفی خاکسار قهرودی در هفدهمین مرحله استانی نهضت کمک مؤمنانه استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که رفتار رهبر انقلاب اسلامی صادقانه بود وقتی نسبت به مواسات و همدلی در کشور تأکید شد شاهد آن بودیم که حماسه‌ای بزرگ در سراسر کشور رقم خورد.

قائم مقام کمیته امداد ادامه داد: کسی تصور نمی‌کرد که در شرایط سخت کرونا که مردم از نظر روحی و اقتصادی و هم از ناحیه بی‌تدبیری‌ها ضربه خورده بودند اینگونه نسبت به مواسات پدر سطح کشور اقدام کنند.

خاکسار بابیان اینکه در سال‌های گذشته از فقدان مدیریت صحیح مردم رنج بردند، یادآور شد: زمانی که مقام معظم رهبری با بصیرت نافذ خود نسبت به مواسات تأکید کرد مردم در این زمینه پرتلاش حاضر شدند به طوری که از ابتدای ماه رمضان تا محرم در قالب مراکز نیکوکاری و اقدامات بسیجی بیش از ۲۶ میلیون وعده غذایی با رقم بیش از یک هزار میلیارد تومان تهیه و توزیع شد.

وی به تهیه ۳۰ هزار بسته معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان گلستان اشاره کرد و افزود: هماهنگی بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از دیگر موضوعات قابل توجه‌ای بود که در قالب مواسات و همدلی در سطح کشور رقم خورد.

این مقام مسئول متذکر شد: همه این خوبی‌ها در زمانی رقم خورد که بدترین شرایط از نظر اقتصادی و روحی به ملت ایران تحمیل شده بود و مردم فشار‌های دشمن، بیماری کرونا و سوء مدیریت را تحمل می‌کردند.

خاکسار تأکید کرد: در شرایطی که همه چیز به سمتی می‌رفت که در جامعه ناامیدی حاکم شود و مردم از خدا به سوی کدخدای بی‌دین حاکم برسیاست‌های دنیا روی گردان شوند درایت مقام معظم رهبری مانع از آن شد.

وی افزود: این اقدامات باعث شده که مردم همه کشور را گلستان کنند و باید دست و پای مردم را برای این وفاداری بوسید و اگر این قدرشناسی نبود نمی‌توانیم تصور کنیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

گفتنی است با حضور قائم مقام کمیته امداد ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح گلستان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.