1400-07-01 09:34
800
0
76240
در ادامه حواشی جلسه ساماندهی امور جوانان گلستان؛

واکنش شهید زنده گرگانی به ناملایمتی مدیران به مسئله عفاف و حجاب/ وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش نیست

روشنی گفت: وضعیت حجاب در جامعه به گونه ای نیست که بگوییم رضایت داریم و یقینا درد و رنج است.

به گزارش گلستان ما، صادق روشنی جانباز 70 درصد گلستانی در واکنش به استقبال سرد مسئولان گلستان به مسئله عفاف و حجاب در ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان گفت: عفاف و حجاب جایگاه قرآنی دارد و امر به معروف نیز از آیات الهی منشاء گرفته که بتوانیم آن را در جامعه جاری و ساری کنیم.

جانباز 70 درصد گرگانی ادامه داد: توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شخص خاصی نیست و همه ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و اگر کسی پای این کار آمد دین خدا را یاری کرده و اگر کسی در این زمینه کم کاری کند باید بداند که از مسائل دینی و الهی فاصله گرفته است.

روشنی بیان کرد: اگر شهدا ذکر کردند که خواهرم حجابت این مسئله را به ما به عنوان درس دین و دینداری عرضه کردند و همه ما باید بدانیم که شهدا در راه خدا جان خود را فدا کردند و این سخنان آنها را در مسیر امر به معروف و نهی  از منکر به ما عرضه می کنند و حتی اگر طرف مقابل محبت کند و به این سخنان گوش ندهد وظیفه داریم که به عنوان درس دین خدا  این مسائل را بیان کنیم.

وی افزود: وضعیت حجاب در جامعه به گونه ای نیست که بگوییم رضایت داریم و یقینا درد و رنج است و می دانیم انسان های مومن و با ایمان حداقل هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: اگر امروز دختر خانمی چادر از سرش برداشت یقین بداند که دین خدا در آن کمرنگ شده و از دین و مسائل مذهبی فاصله گرفته است ولی وظیفه ما است که جوانان را بشناسیم و به امنیت آخرت آنها بیندیشیم.

روشنی تاکید کرد: شرح حال دفاع مقدس امروز زمین تا آسمان متفاوت است اگر در آن دوران  شب برای شناسایی می رفتم و 24 ساعت در آب و گل می خوابیدم و صدایم در نمی آوردم به خاطر دین خدا بود و ما رزمندگان دفاع مقدس این انتظار را از نسل جوان نداریم ولی باید دفاع مقدس را بشناسند و دفاع مقدس باید از زبان امامین انقلاب، دین، قرآن و جنگ احد بیان شود.

وی افزود: اگر مسلمانان در جنگ احد شکست خوردند به خاطر آن بود که مال دنیا آنها را فریب داد و اگر مال دنیا ما را فریب دهد یقینا ما نیز شکست می خوریم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.