1400-05-19 11:39
1098
0
75682
جانشین سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

کاروان امید آفرین سلامت بهداری سپاه به گلستان رسید/ اعزام 100 نفر پزشک و پرستار به گنبدکاووس

جانشین سپاه نینوا گلستان از ورود نخستین گروه از پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه پاسداران به تعداد ۵۰ نفر برای کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی در گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین استقبال از نخستین گروه پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای کمک به کادر درمان و خدمات به بیماران کرونایی در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس برگزارشد .

کادرمان نیروی زمینی سپاه پاسداران که از تهران به گلستان اعزام شدند در بد ورود با شهدای گرانقدر شهرستان گنبدکاووس تجدید میثاق کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه مراسم استقبال از این گروه در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: از مردم گلستان می خواهیم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برای پیشگیری از بیماری کرونا و سلامت خود و عزیزانشان توجه بیشتری کنند.


سید موسی حسینی افزود:  امروز نخستین گروه از کادر درمان نیروی زمینی سپاه پاسداران  به تعداد ۵۰ نفر برای کمک به کادر درمان استان در گنبدکاووس مسقر شدند .

وی اضافه کرد: در هفته پیش رو نیز گروه دوم که ۵۰ نفر خواهند بود به جمع کادر درمان بیمارستان‌های گنبدکاووس اضافه می‌شوند و تا زمان عبور این شهرستان از پیک پنجم شیوع کرونا در منطقه حضور خواهند داشت.

حسینی تصریح کرد: این حضور با درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی برراه‌اندازی بیمارستان صحرایی و حضور پیشقراولان سپاه پاسداران در گنبدکاووس انجام شد و مصوب شد تا ۳۲ تخت به ظرفیت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی افزوده شود.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز توسط نیروی زمینی سپاه برای کمک به بیماران کرونایی گنبدکاووس در اختیار بیمارستان شهدای این شهرستان قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه درخواست ما از نیروی زمینی سپاه پاسداران ۱۵۰ نفر بود، افزود: نیروی زمینی تامین این تعداد نیرو را به اتمام ماموریت نیروها در سایر استان موکول کرد لذا اکنون میزبان ۵۰ نفر از کادردرمان هستیم.

کمک نیروی زمینی سپاه به بیمارستان گنبدکاووس

معاون درمان بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه علاوه بر توزیع ۳۲ تخت با ملزومات آن برای استقرار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس، اظهار کرد:  نیروی زمینی سپاه آمادگی دارد در صورت نیاز ۱۰ تخت بخش مراقبت‌های ویژه نیز در مراکز درمانی این شهرستان راه‌اندازی کند.

حبیب مومنی افزود: تمام پرستاران و پزشکان اعزامی از نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در گنبدکاووس از نیروهای با تجربه و خبره بیمارستان‌های تابعه سپاه هستند.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم از مجموعه سپاه که در هر شرایطی پشتیبان مردم است قدردانی کرد .

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: حضور کادر درمان اعزامی از نیروی زمینی سپاه تاثیر بسزایی در کمک به کادر درمان و افزایش خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی دارد.

گفتنی است؛ استان گلستان بویژه گنبدکاووس در شرایط فوق حاد شیوع کرونا قرار دارد و همین منظور اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.