1400-04-21 08:56
732
0
75364
رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

شیب صعودی کرونا در گلستان/بستری ها از مرز 600 نفر گذشت

فاضل از صعودی بودن پیک پنجم در روزهای اخیر در گلستان خبرداد.

به گزارش  گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل امروز درباره آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظهار کرد: شیب پیک پنجم همه گیری کرونا در گلستان صعودی است.

وی افزود: اکنون ۶۴۴ بیمار مبتلا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به بستری‌های استان افزوده شدند.

فاضل بیان کرد: از این تعداد ۱۰۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند که ۲۸ نفر از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

وی گفت: براساس رنگ بندی رسمی شهرستان‌ها از ۱۹تیر؛ گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، آق قلا، آزادشهر، گالیکش و مینودشت، قرمز؛ رامیان، ترکمن، کلاله و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرگز و گمیشان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.