1400-04-08 21:18
906
0
75205
نماینده سازمان سنجش در گلستان خبرداد؛

رقابت ۳۱۵۱۱داوطلب گلستانی در کنکور سراسری/همه چیز برای دومین کنکور کرونایی آماده است

کاشانی نژادبا بیان اینکه همه چیز برای برگزاری کنکور سراسری در گلستان آماده است، گفت: 31 هزار و 511 داوطلب در استان در دومین کنکور کرونایی رقابت خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی کاشانی نژاد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد:  آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر، صبح چهارشنبه ۹ تیرماه، گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۱ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیربرگزار خواهد شد.

 وی افزود: در استان گلستان تعداد ۳۱ هزار و۵۱۱ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و۹۷۸ داوطلب زن (۶۰ درصد) و ۱۲هزار و۵۳۳ داوطلب مرد (۴۰ درصد) هستند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گلستان   ادامه داد: در مجموع نسبت به سال گذشته ۷۰۸ نفر کاهش داوطلب در استان داشته ایم.

کاشانی نژاد بیان کرد: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی شامل هزار و۷۰۸ داوطلب گروه ریاضی، ۱۳ هزار و۷۶ داوطلب گروه تجربی، ۱۰هزار و ۵۹۶داوطلب گروه انسانی، ۳هزار و۹۳۴ داوطلب گروه زبان و ۲هزار و۱۹۷ داوطلب گروه هنر است.

وی اضافه کرد: در شهر گرگان تعداد ۸ هزار و۷۹۰ داوطلب شامل ۵ هزار و۶۳۱ داوطلب زن و ۳هزار و۱۵۹ داوطلب مرد در گروه‌های آزمایشی مختلف شرکت کردند که بیشترین داوطلب شرکت کننده در گروه آزمایشی تجربی و کمترین داوطلب در گروه آزمایشی هنر هستند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در گرگان و سطح استان افزایش قابل توجهی داشته است تا دغدغه‌ای برای داوطلبان و خانواده‌های آنها وجود نداشته باشد.

کاشانی نژاد در خصوص کارت‌های شرکت در آزمون داوطلبان و پرینت و دریافت آن گفت: كارتهای شركت در‌ آزمون‌ كلیه‌ داوطلبان‌ گروه‌های آزمایشی علوم‌ ریاضی و فنی، علوم‌ تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگ راهنمای شركت در آزمون از رو۶ تیر تا امروز سه شنبه ۸ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است.

وی ادامه داد: كلیه‌ متقاضیان شركت‌ در آزمون‌، برای پرینت كارت شركت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌ رسانی مذكور مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند و داوطلبانی كه در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت كارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان برای پرینت كارت شركت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

کاشانی نژاد یادآورشد: برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.

وی تاکید کرد: باجه رفع نقص نیز از امروز پاسخگویی را به داوطلبانی که نیاز به کمک داشتند آغاز کرده است.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خاتمه تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند کیف، تلفن همراه، ساعت های هوشمند، ماشین حساب و غیره در محل آزمون خودداری کنند و در ساعت مقرر در محل آزمون حضور یابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.