1400-03-08 10:55
745
0
74778
مدیرعامل توزیع نیروی برق گلستان:

خاموشی‌های برق در گلستان ادامه دارد+ جداول روزانه قطعی

نصیری گفت: با توجه به افزایش مصرف برق احتمال اعمال خاموشی‌های دوباره برق ر استان وجود دارد.

به گزارش گلستان ما؛  با جنوبی شدن جریانات از امروز روند افزایش دما آغاز شده و فردا و پس فردا بیشتر خواهد شد به طوری که در برخی از مناطق شمالی و مرکزی گلستان دما به ۴۵ درجه سانتی گراد و حتی بیشتر هم خواهد رسید و خطر افزایش مصرف برق نیز روز به روز بیشتر می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهار کرد:  با کاهش دما و به تبع آن کاهش مصرف برق چند روزی نیاز به خاموشی در استان نبود، اما با توجه به افزایش محسوس دما در روز‌های آینده، قطعی برق به میزان صرفه جویی و مدیریت همه مشترکان اعم از خانگی و صنعتی بستگی دارد و در صورت رشد مصرف دوباره برنامه خاموشی‌ها اجرا می‌شود.

علی اکبر نصیری  افزود: با تاکید بر مدیریت مصرف برق ادامه داد: مناطق مختلف را بلوک بندی کردیم و هر بلوکی که ۳۰درصد صرفه جویی در مصرف داشته باشد، برنامه خاموشی آن‌ها حذف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تصریح کرد: شناسایی کنتور‌های پر مصرف و برخورد با صاحبان آنها را از دیگر برنامه‌های شرکت برق در راستای کاهش خاموشی‌ها بیان کرد.

نصیری با بیان اینکه مردم، مصرف خود را مدیریت کنند، متذکرشد: در ساعات اوج مصرف از لوازم برقی پر مصرف استفاده نکنند و دمای کولر را روی ۲۶تنظیم کنند.

جدول خاموشی برق براساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق گلستان در امروز هشتم خرداد ماه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.