1400-02-27 12:28
474
0
74629
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی گرامیداشت ارتحال امام(ره) /مراسم نمادین در گلستان برگزار می شود

تاری گفت: نخستین نشست هم اندیشی به منظور هماهنگی برای برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد در گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ نجیب اله تاری امروز در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: اظهار کرد: دبیرخانه و ستاد مرکزی برای سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد تاکنون دستورالعملی را ارسال نکرده و با توجه به اینکه فرصت چندانی برای برنامه ریزی نداریم لذا نخستین جلسه هم اندیشی را تشکیل دادیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سال گذشته سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام(ره) برگزار نشد و امسال نیز پیش بینی می شود با شرایط کرونا مقام معظم رهبری در حرم مطهر سخنرانی نداشته باشد.

تاری با بیان اینکه با این شرایط برای گرامیداشت ارتحال امام (ره) در استان گلستان برنامه ریزی انجام شده است، متذکر شد: امسال در یک مکان محوری برگزاری مراسم نمادین را در نظر داریم و تلاش خواهیم کرد از طریق صدا و سیما و فضای مجازی این برنامه پوشش رسانه ای داده شود.

وی یادآور شد: امسال با توجه به شرایط کرونا بحث تبلیغات گسترده محیطی را در سالگرد ارتحال امام (ره) در نظر خواهیم گرفت و در این مسیر دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها حمایت خواهند کرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  بیان کرد: با محوریت صحیفه نور و وصایای امام(ره) مسابقه ای را در فضای مجازی در نظر خواهیم گرفت، تبیین شخصیت و اندیشه های حضرت امام(رحمه الله علیه) به ویژه در سخنرانی هایی که مقام معظم رهبری در سال های اخیر داشتند استفاده خواهیم کرد.

تاری ابراز کرد: با هماهنگی دستگاه های حمایتی در تلاش هستیم که بتوانیم بسته های معیشتی را در ایام ارتحال امام (ره) در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.