1400-02-25 11:12
684
0
74597
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

میدان خدمت‌رسانی در کنار میدان مقاومت فعال است/فعالیت در میدان به بصیرت نیاز دارد

سردار زهرایی با بیان اینکه برای فعالیت در " میدان" نیاز به بصیرت است، گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت بوده میدان خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش گلستان ما، سردار محمد زهرایی صبح امروز در چهاردهمین مرحله استانی رزمایش کمک مومنانه اظهارکرد: انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است اما برخی دچار خطای محاسباتی شده و با دوقطبی سازی جو جامعه را برهم می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در تمام عالم، دو آرمان انقلاب اسلامی است و میدان مقاومت بر اساس همین دو مبنا در منطقه شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: نفس زکیه میدان مقاومت، شهید سلیمانی بود و اکنون نیز یاران او میدان‌دار این موج عظیم در منطقه هستند.

وی در ادامه به حضور پررنگ مردم در رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت بوده میدان خدمت رسانی به مردم است که هیچ وقت این فعالیت‌ها متوقف نخواهد شد.

سردار زهرایی با تأکید بر داشتن بصیرت افزود: هرکدام از ما اگر از حضور در میدان مقاومت جاماندیم امروز فرصت داریم در میدان خدمت رسانی باشیم. همه باید این موضوع را هم بدانیم در میدان خدمت رسانی اگر میلیون‌ها بسته کمک معیشتی و هزاران جهیزیه توزیع کرده و اما بصیرت نداشته باشیم، کارمان ناقص است.

وی ضمن قدردانی از نیروهای بسیجی و جهادگر که در زمینه عمران و آبادانی و رفع محرومیت عملکرد قابل تقدیری دارند، گفت: دست یکایک جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا را می‌بوسم که در مدت 3 ماه 200 پروژه محرومیت زدایی را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.