1400-02-19 10:37
1103
0
74525
با اعلام مدیرکل پزشکی قانونی؛

مرگ “معین شریفی” تایید شد

زارعی، گفت: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش امروز (۱۹ اردیبهشت)اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.

به گزارش گلستان ما، حسین زارعی با تایید خبر مرگ معین شریفی، اظهار کرد: بعد از تحویل بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی به پزشکی قانونی، معاینه و نمونه‌برداری جهت آزمایش DNA از جسد و خانواده معین شریفی جهت احراز هویت انجام شد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان، خاطرنشان کرد: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش امروز (۱۹ اردیبهشت)اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.

گفتنی است، معین شریفی ۳۶ ساله شهریورماه سال گذشته به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت.  چهار ماه بعد در همان منطقه بقایای یک جسد کشف شد.گمان این‌که بقایای جسد کشف شده مربوط به معین شریفی باشد، تقویت‌شده بود و به همین خاطر نمونه‌برداری DNA از بقایای جسد و خانواده شریفی به‌منظور احراز هویت انجام شد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.