1399-12-23 14:39
523
0
73677
فرمانده انتظامی گلستان:

اعضای باند خرید و فروش سلاح در گلستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای باند خرید و فروش سلاح در عملیات مقتدرانه پلیس خبرداد.

به گزارش گلستان ما، سردار محمد سعید فاضل دادگر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از یکسری اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

وی با بیان این که طی بررسی های پلیس مشخص شد متهمان قصد جابجایی سلاح با دو دستگاه سواری پژو و پراید در یکی از روستاهای گرگان دارند، افزود: بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و به محض مشاهده خودروهای مورد نظر به رانندگان آن دستور توقف دادند.

فاضل دادگر گفت: متهم اصلی این باند خلافکار، به محض مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و قصد آسیب رساندن به ان ها را داشت که با هوشیاری ماموران، متهم ناکام ماند.

وی با بیان اینکه ماموران قصد داشتند متهمان را آرام کرده و آن ها را به خویشتن داری و تمکین به قانون دعوت کردند، تصریح کرد: سرکرده این باند به صحبت های ماموران هیچ توجهی نداشته و سایر همدستانش را هم به اقدام علیه پلیس تحریک می کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه ماموران برای تسلیم شدن متهمان در برابر قانون اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند، خاطرنشان کرد: متهم بار دیگر با استفاده از یک تیغه چاقو قصد ضربه زدن به پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک به سمت این شرور، وی را دستگیر کردند.

فاضل دادگر با بیان اینکه چهار همدست دیگر متهم هم در این عملیات دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به مراکز درمانی برای مداوا، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و قاطعانه مقابل آنان ایستاده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.