1399-12-05 08:20
538
0
73365
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

ازبرگزار نشدن اعتکاف رجبیه تا تامین میوه شب عید مردم گلستان

ازبرگزار نشدن اعتکاف رجبیه تا تامین میوه شب عید مردم گلستان از جمله مهمترین اخبار دوشنبه چهارم اسفندماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم اعتکاف رجبیه امسال در گلستان برگزار نمی‌شود.

*** رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که با دستگاه کارتخوان جعلی از حساب مشتریان برداشت غیرمجاز می‌کرد، خبرداد.

*** سند سازگاری با کم آبی استان گلستان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو تصویب شد.

***آن طور که مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان می‌گوید قطع ارتباط هیدرولیکی و هیدرولوژیکی تالاب گمیشان با دریای خزر به علت ایجاد کانال‌های آبرسان به سایت میگو و همچنین فعالیت‌های مخرب انسانی، این تالاب حال و روز خوشی ندارد.

*** عمر زعفران در روستای وامنان استان گلستان به حدود ۲۰ سال می‌رسد اما با وجود قدمت کم کشت، به دلیل مرغوبیت زمین در کنار همت اهالی و تولید نسبتا فراوان، چندی قبل پروانه کاربرد "علامت استاندارد اجباری" زعفران وامنان صادر شد و این محصول روستا در مسیر تجاری‌شدن قرار گرفت.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های حضور مسافر گفت که سال آینده ۱۰ هزار میلیارد ریال از طرح‌های در دست ساخت گردشگری استان به بهره‌برداری می‌رسد.

*** مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس گفت: کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی بارش باران در گنبدکاووس به‌ویژه نواحی شمالی و مرزی این شهرستان در سال آبی جاری، روند رشد مزارع گندم، جو و کلزا را با مشکل مواجه کرده و در این شرایط کشاورزان نگران بروز خشکسالی هستند.

*** مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از صدور پروانه فعالیت موزه تخصصی آب گلستان وابسته به شرکت آب منطقه‌ای استان توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.