1399-12-04 10:00
832
0
73351
یک فعال صنعت بیمه :

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بیمه تکمیلی می شوند

ناصر سنگدوینی گفت: برای اولین بار در سطح کشور رانندگان حمل و نقل ناوگان عمومی که تحت پوشش مستقیم نهاد خاصی نیستند بیمه تکمیلی می شوند.

به گزارش گلستان ما؛ ناصر سنگدوینی صبح امروز در گفت و گو با این پایگاه خبری با تایید خبر فوق افزود: در بحث حمل و نقل دو مبحث وجود دارد ، یکی سازمان حمل و نقل است که کارکنان تحت پوشش آن با نامه کسر از حقوق می توانند بیمه تکمیلی بشوند اما بخشی دیگر نظیر رانندگان تاکسی و ناوگانی که مستمری دریافت می کنند و امکان کسر از حقوق به صورت اداری از آنها وجود ندارد می توانند در این طرح شرکت کنند.

سنگدوینی افزود: بین 12 تا 15 هزار راننده به این صورت در سطح گرگان فعالیت می کنند ، افرادی که در شبانه روز ، در گرما و سرما مشغول خدمت رسانی هستند لذا ما برای این قشر برنامه ریزی کردیم تا آنها از بعد روانی و رفاهی احساس امنیت کنند و دغدغه فکری نداشته باشند.

وی تصریح کرد: برای این قشر بسته ای پیشنهادی ارائه کردیم و با مشارکت بانک مهر و تضمینی که این بانک به عهده گرفته، این قشر زحمتکش نیز از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند.

این فعال صنعت بیمه اضافه کرد: بیمه حافظ متولی این طرح بوده و هر فردی می تواند با حداقل ماهانه 50 هزار تومان خدمات خوبی را دریافت کند.

سنگدوینی یادآور شد: نکته مثبت دیگر این طرح اینست که کسی که بیمه پایه مثل تامین اجتماعی یا خدمات درمانی ندارد نیز می تواند از آن استفاده کند که این یک مزیت خوب است .

وی به خدمات این طرح اشاره کرد و گفت: خدمات دندانپزشکی ، هزینه ویزیت و دارو ، نازایی و ناباروری ، خدمات آزمایشگاهی ، بستری تخصصی ، کرونا و سایر هزینه های متداول جزو این خدمات است.

سنگدوینی بیان کرد: هر چند این طرح برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل می باشد اما سایر افراد جامعه نیز می توانند با مراجعه به سایت sanhaf.ir یا سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان ثبت نام کنند.

وی گفت: پرداخت خسارت نیز در این طرح آنلاین و سریع بوده و 90 درصد خدمات نیز به صورت آنلاین است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.