1399-11-05 13:13
511
0
72817
مسئول کارگروه بانوان و خانواده دهه فجر گلستان:

هزار و 247مادر شهیدگلستانی در ایام دهه فجرتجلیل می شوند

غیناقی با بیان اینکه در قالب همایشی از بانوان موفقی که هم در اجتماع و هم در حوزه فرزندآوری موفق بودند تجلیل خواهیم کرد، گفت: هزار و 247مادر شهیدگلستانی در طول ایام دهه فجرتجلیل می شوند.

به گزارش گلستان ما؛ الهه غیناقی امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان با اصحاب رسانه اظهارکرد: هشت برنامه شاخص در دهه فجر توسط کارگروه بانوان در گلستان پیش بینی شده است.

وی افزود: اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی، برگزاری همایش فجر فاطمی شکوه فاطمی، تکریم از هزار و 247مادر شهید، تکریم از بانوی نخبه استان «انسیه شاه حسینی»؛ کارگردان مطرح کشور،  تکریم از بانوان در طرح شهید سلیمانی، کلیپ آموزشی در دوران کرونا و غیره از جمله برنامه ها است.

مسئول کارگروه تخصصی بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان تصریح کرد: در مجموع دو هزار و336 برنامه توسط کارگروه خانواده پیش بینی شده است که شامل فعالیتهای فرهنگی، پروژه های اشتغال زایی، فعالیت های ورزشی، کلنگ زنی و افتتاح مدرسه توسط بانوان و غیره است.

وی با بیان اینکه برای سوق دادن بانوان به فعالیتهای اقتصادی برنامه داریم، بیان کرد: بانوانی را درحوزه اقتصادی و بازرگانی شناسایی کرده که همپای آقایان در این حوزه فعالیت می کنند و با معرفی و تجلیل از آن انگیزه ای برای سایر بانوان ایجاد می کنیم.

وی اضافه کرد: استارتاپ بانوان خلاق در زمینه بسته بندی ( آموزش و ارائه طرح و غیره) برنامه ریزی شده و طرح شمیم برای در اختیار قرداد دان اماکنی به زنان آسیب دیده برای ارائه تولیدات با همکاری اوقاف برگزار می شود.

غیناقی اضافه کرد: در طرح مهریار محصولات و تولیدات این بانوان با همکاری اداره پست به نقاط مختلف ارسال شد.

وی از برگزاری کنگره 17 هزار بانو شهید و ایثارگر خبرداد و گفت:  36  نفر از این بانوان از استان گلستان هستند .

مسئول کارگروه تخصصی بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان همچنین گفت: 200زن سرپرست خانوار سال گذشته با همکاری تعاون و جهاد دانشگاهی آموزش داده شده و از آنها حمایت کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.