1399-11-05 10:34
495
0
72812
مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری دهه فجر گلستان:

غفلت از حوزه فرهنگی در روستاها/ 700برنامه در کارگروه تخصصی روستایی پیش بینی شده است

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری دهه فجر گلستان گفت: چهره روستاها نسبت به قبل متفاوت شده است اما در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و در این زمینه کوتاهی شده است این در حالی است که ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام علی اکبر سائری امروز در نشست خبری کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: ایام دهه فجرفرصت طلائی برای پاسخگویی مسئولان است تا اقدامات خود را تشریح کنند.

وی ادامه داد:این ایام فرصت مغتنمی است تا ارزش هایی که شهدا خلق کردند و جزو آرمان های امام راحل بوده و هم اکنون جزو مطالبات رهبری است، را بیان کنیم.

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا دلگرم و امیدوار شوند.

سائری تصریح کرد:چهره روستاها نسبت به قبل متفاوت شده است اما در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و در این زمینه کوتاهی شده است این در حالی است که ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد.

وی بیان کرد: روحانیون روستاها، دهیاران و غیره در ستاد روستایی عضو هستند و امیدواریم که با کمک این افراد اقدامات خوبی در این ایام انجام دهیم.

سائری تشریح کرد: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، اذان و غیره) ویژه روستایی و عشایر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری جلسات میز خدمت، اعزام اکیپ های بهداشتی، ارائه برخی از خدمات رایگان در بخش های گوناگون مانند دامپزشکی و غیره، برگزاری جشنواره غذایی، تجلیل از فجرآفرینان، نواختن زنگ انقلاب و غیره از جمله برنامه‌های این کارگروه است.

به گفته وی؛ بیش از 700برنامه توسط کارگروه تخصصی روستایی  پیش بینی شده است که آبیاری تحت فشار، افتتاح گلخانه ها سبزی و صیفی جات و غیره بخشی از پروژه ها است و  12افتتاحیه  نیز در بخش عشایری خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان  در پایان بااشاره به ظرفیت رسانه و فضای مجازی در این زمینه گفت: در شرایط کرونایی بخشی از برنامه ها در بستر مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.