1399-10-11 09:53
616
0
72388
استاندار گلستان:

1800 مدرسه تخریبی در گلستان وجود دارد/ رفع کم تحرکی دانش آموزان با استفاده از سالن‌های ورزشی و فضاهای سبز شهری

استاندار گلستان گفت:15 درصد مدارس تخریبی شامل یک هزار و 800 باب در گلستان وجود دارد که در سال آینده برای ساخت آن تلاش بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس درشورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: ۶۰۰مدرسه در استان گلستان درحال ساخت است، این در حالی است که ۱۵ درصد مدارس استان شامل یک هزار و ۸۰۰ مدرسه تخریبی هستند .

وی ادامه داد: تلاش داریم در سال آینده  با همکاری خیرین، اعتبارات استانی و اعتبارات ملی ساخت مدرسه در گلستان با تلاش بیشتری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: تلاش داریم در سال آینده  با همکاری خیرین، اعتبارات استانی و اعتبارات ملی ساخت مدرسه در گلستان با تلاش بیشتری پیگیری می شود.

استاندار گلستان با اشاره به طرح کوچ تصریح کرد: در حال حاضر قریب به ۴ میلیون دانش آموز با اضافه وزن در کشور داریم و عدم توجه به کم تحرکی و چاقی دانش‌آموزان در سال‌های آتی هزینه‌هایی را برای سیستم بهداشت و درمان به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی و فضاهای سبز شهری باید کم تحرکی دانش آموزان رفع شود.

حق شناس بیان کرد: فرمانداران، بخشداران ، شهرداران، دهیاران وادارات تربیت بدنی مکلفند جهت استفاده از فضاهای سبز و سالن های ورزشی همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند؛ دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و صداوسیما باید خانواده ها را در جریان مشکلات کم تحرکی قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.