1399-09-03 11:52
693
0
71724
فرماندار گرگان عنوان کرد؛

همکاری خوب کسبه گرگانی در دومین شب از محدودویت های کرونایی/بازرسی 5 اکیپ نظارتی در صبح و شب

فرماندار گرگان از همکاری خوب شهروندان واصناف گرگانی در دومین شب از محدودویت های کرونایی خبرداد.

به گزارش گلستان ما، همزمان با سراسر کشورمحدودیت های شدید کرونایی از یک آذرماه به مدت دو هفته  در استان گلستان آغاز شده است .

در دومین شب از محدودیت ها به نظر می رسد اصناف و مردم بهتر از شب گذشته به قانون تمکین کرده اند و کرکره های کسب خود را برای سلامتی سایر هموطنان پایین کشیدند .

هرچند در روز تردد مردم کم نشده اما در شب قانون منع تردد به خوبی در حال اجرا شدن است و ابهامات طرح نیز یکی پس از دیگری در رفع می شود .

محمد حمیدی  در حاشیه بازدید از اجرای طرح ممنوعیت تردد، اظهار کرد: کم شدن آمار شیوع کرونا در چند روز اخیر نشان میدهد، شهروندان گرگانی با رعایت کامل دستورالعمل های ستاد ملی کرونا همکاری بسیار خوبی در اجرای این طرح داشته اند.

وی با اشاره به همکاری خوب اصناف در اجرای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد؛ ٣ اکیپ در ٢ نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول نظارت بر سطح بازار هستند و در صورت عدم رعایت محدودیت های کرونایی به بازاریان تذکر خواهند داد.

فرماندار گرگان تصریح کرد:  این درخواست را از شهروندان داریم با توجه به تعطیلی اصناف، از برگزاری دورهمی های شبانه پرهیز کنند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هرچه سریع تر به روند کم شدن شیوع کرونا در شهرستان کمک کنند.

شهرستان های آق قلا، گرگان، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان های مینودشت، مراوه تپه، گنبد، گمیشان، گالیکش، کردکوی، علی آباد، بندرگز و آزادشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان رامیان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در شهرهای قرمز تردد خودرو از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود.

فعالیت‌ها و کارخانه‌های تولیدی مهم که معیشت و زندگی مردم سروکار دارند؛ ادامه خواهد داشت.

تست مثبت‌ها در صورت عدم رعایت قرنطینه ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‎شوند.

یک سوم کارکنان در وضعیت قرمز، یک دوم کارکنان در وضعیت نارنجی و دوسوم کارکنان در وضعیت زرد باید در اداره‎ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.