1399-09-01 14:00
296
0
71685
مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه‌های گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در طول 5 هزار کیلومتر از انواع راه‌های استان همزمان با شروع فصل زمستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح 315 نیرو و عوامل راهداری و 160 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در قالب اکیپ ها و گشت های راهداری فعالیت می کنند.

وی افزود: برای اجرای بهینه عملیات راهداری 23 راهدارخانه مجهز و مقدار 10 هزار تن شن و نمک در آنها ذخیره سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: گشت های نظارتی و راهداری اداره کل به نام گشت های راه و ترابری در طول اجرای این طرح در محورها بویژه محورهای کوهستانی وپرتردد حضور دارند و از قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه مستقر در اداره کل نظارت می شوند.

وی بیان کرد: قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه 24 ساعت قبل از هر بارش و بحران نیروهای کشیک را ساماندهی کرده و در نقاط مشخص شده مستقر می کند و با هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاههای عملیاتی و امدادی دیگر ، برنامه های عملیاتی گوناگون را در شرایط متفاوت اجرا خواهد کرد.

میقانی یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان با شماره تماس 01732480019 و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 در شبانه روز برای اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راهها و راهنمایی مسیرهای مناسب در خدمت کاربران جاده ای می باشد.

در طول 5 هزار کیلومتر انواع راه گلستان بیش از 1500 کیلومتر و 696 گردنه برفگیر و کوهستانی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.