1399-05-09 09:06
1327
0
69651
استاندار در جمع هیات مدیره خانه مطبوعات :

ثبت خانه مطبوعات بزودی تعیین تکلیف می شود/تجلیل از خبرنگاران فعال در سیل و کرونا/بیمه خبرنگاران استان راستی آزمایی می شود

استاندار گلستان در پاسخ به انتقادات اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات در خصوص کم‌کاری ارشاد در ثبت خانه مطبوعات گفت : من همین هفته وضعیت خانه مطبوعات را تعیین تکلیف خواهم کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان عصر امروز چهارشنبه ۸ مردادماه به مناسبت آغاز هفته خبرنگار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان گلستان دیدار کرد.

حق شناس در این دیدار رسانه های استان گلستان را به فعالیت بیشتر در جهت شناساندن ظرفیت های استان تشویق کرد و گفت : کارهای بسیار خوبی در استان انجام شده که رسانه می تواند این خدمات را بازگو کند.

وی با بیان اینکه ذهنیت انسانها با واقعیتها تطبیق ندارد، افزود : بعد از عید کشاورزان استان گلستان چهار هزار میلیارد تومان پول گرفتند و امسال ۳۰۰ هزار تن گندم بیشتر پارسال خریداری کردیم.

استاندار ادامه داد : در مورد گوجه فرنگی اطلاع رسانی درستی در استان به کشاورزان نشد و ما به دکتر نوبخت نامه نوشتیم که فصل برداشت گوجه فرنگی در گلستان تا پایان مرداد ماه می باشد لذا برای خرید تضمینی به ما بودجه بیشتری بدهد.

حق شناس اضافه کرد : استان گلستان استانی بی نظیر است اما اگر این وضعیت را می بینیم به دلیل اینست که گیرهایی در استان وجود دارد که باید رفع شود .

وی به طور نمونه به وضعیت هتل پارتیا اشاره کرد و‌گقت : این هتل در شمال کشور بی نظیر است و پنجاه هزار متر مربع زیربنا دارد و هتلی پنج ستاره است اما برای تکمیل فقط ده میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ، بنده نیز با اقای خدارحمی مدیر بانک کشاورزی صحبت کردم و نامه هم نوشتم و قرار شده تا این مورد پیگیری شود.

حق شناس به وضعیت راه آهن در اینچه برون اشاره کرد و گفت : باید رسانه ها به میدان بیایند و مطالبه باز شدن مرز را به مطالبه اصلی مردم دو کشور که از یک قومیت هستند تبدیل کنند تا دولتهای دو کشور نسبت به بازگشایی مرز اقدام کنند.

وی در پاسخ به انتقادات مکرر اعضای هیات مدیره در خصوص کم‌کاری ارشاد استان در ثبت خانه مطبوعات گفت : این قضیه را باید زودتر از این به من می گفتید ، شما سال قبل آمدید و رفتید و من خبر نداشتم که ثبت نشده است ، قطعا در روزهای آتی من این موضوع را تعیین تکلیف خواهم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد : هر سازمان ، نهاد یا تشکلی بخواهد برای خبرنگاران دوره آموزشی برگزار کند ، سازمان برنامه وبودجه را موظف کردیم تامین مالی آن را انجام دهد.

حق شناس در خصوص سواستفاده تعدادی خبرنگار نما از بیمه خبرنگاران افزود : به روابط عمومی دستور دادم تا لیست اعضای خانه مطبوعات را با لیست ارشاد و لیست بیمه تامین اجتماعی تطبیق دهد و نتیجه را به من گزارش دهد.

وی همچنین در جلسه امروز گفت : شکایت علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش از مدیر سایت نیلکوه پس گرفته شده و وی به من گفته که رضایت داده و پرونده مختومه شده است.

استاندار گلستان در پایان با بیان اینکه بنا دارد از خبرنگاران فعال در سیل و کرونا تجلیل کند ، با درخواست هیات مدیره خانه مطبوعات با برگزاری مراسم روز خبرنگار موافقت کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.