1399-05-01 14:25
1108
0
69540
در آستانه عید قربان ؛

اعلام آمادگی کمیته امداد برای جمع‎ آوری نذورات در گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از آمادگی ۲۶۰ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان،۱۸۰ مرکز نیکوکاری و ۶۰ پایگاه مستقر در میادین اصلی شهرها ، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

بابایی اظهار داشت: این نهاد همه ساله با فرارسیدن عید سعید قربان ، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌ کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد: نیکوکاران گلستانی در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده، گوشت و پوست دام را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند.

بابایی از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان خواستار شد: امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.

وی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام ومحسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با پیش‌بینی جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومانی نذورات قربانی در سال جاری عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا ، شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.