1399-04-18 10:15
1040
0
69309
با حضور استاندار گلستان؛

تفاهمنامه ایمن‌سازی جاده کلاله به مراوه تپه امضا شد

با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، خیرین سلامت کلاله و مدیر کل راهداری استان برای ایمن سازی جاده کلاله به مراوه تپه به تفاهم رسیدند.

به گزارش گلستان ما،  چندی پیش فرماندار، خیرین سلامت، رئیس پلیس راه گلستان و مدیرکل راهداری استان روز گذشته در جلسه ای؛ که در محل  اداره کل راهداری استان برگزار شد؛ در تفاهم نامه ای فی مابین خیرین سلامت شهرستان کلاله و راهداری استان به زودی عملیات اجرایی رفع نقاط پر تصادف جاده کلاله به مراوه تپه آغاز می شود. 

هادی حق شناس استاندار گلستان اعلام کرد: آماده همکاری با خیرین و راهداری برای رفع مشکلات احتمالی در مسیر اجرای این کار نو هستیم.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری استان هم اعلام کرد در مرحله اول یکی از نقاط پر حادثه در محور کلاله به مراوه تپه در کمترین زمان تعریض و ایمن سازی می شود.

مگوی افزود: در ادامه کار انشاءالله دو نقطه پر تصادف دیگر؛گ نیز در این محور ، تعریض و ایمن سازی خواهد شد.

حاجی یحیی روحی رئیس شورای خیرین سلامت کلاله در این جلسه گفت: خیرین با همراهی مردم نیک اندیش شهرستان با مشارکت در پروژه های عام المنفعه فعالیت مستمر خود را خواهد داشت.

نصرت برزگر عضو شورای خیرین شهرستان و استان نیز در این جلسه گزارشی از مجموعه فعالیت های در دست اقدام شورای خیرین و مردم نیک اندیش کلاله را به استاندار و حاضران ارائه کرد و از استاندار برای حضور در افتتاحیه ساختمان بنیاد شهید که با مشارکت خیرین و بنیاد احداث شده؛ همچنین کلنگ زنی مرکز بهداشت خیرساز در روستای کنگور و پروژه تعریض و ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان دعوت به شرکت کرد؛ که استاندار نیز پذیرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.