1399-02-13 13:23
719
0
68456
با شیوع کرونا انجام شد؛

سوادآموزی 12هزار گلستانی با آموزش های غیر حضوری

با شیوع کرونا 12 هزارگلستانی با آموزش غیر حضوری، خواندن و نوشتن فرا می گیرند.

به گزارش گلستان ما؛ حسینعلی همراه با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری دوره‌های سوادآموزی  اظهار کرد: ۱۲ هزار بی‌سواد این استان به‌صورت غیرحضوری در حال فراگیری آموزش خواندن و نوشتن هستند.

 وی افزود: بسیاری از جامعه مخاطب حوزه سوادآموزی، افراد حاشیه نشین و یا روستایی هستندکه دسترسی به اینترنت ندارند که برای تعطیل نشدن آموزش آنان پس از شیوع کرونا، فیلم های آموزشی در قالب لوح فشرده (DVD) تهیه و بین سوادآموزان نواحی و مناطق استان توزیع شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: حدود یکهزار مربی (آموزشیارنهضت) نیز کار پایش و پیگیری امور آموزش سوادآموزان را با نظارت‌ مستمر تلفنی انجام می دهند.

وی همچنین به فعالیت ۹ مرکز یادگیری تحت نظارت این معاونت در راستای مقابله و پیشگیری با کرونا در استان اشاره کرد و گفت : در ۲ ماه اخیر در برخی از این مراکز مانند مرکز فرهنگ گنبد و دوزین مینودشت  اقلام پیشگیرانه ای مانند ماسک خانگی تولید و در اختیار ساکنان مناطق روستایی قرار گرفت.

همراه بیان کرد: مراکز یادگیری در راستای تحقق شعار آموزش برای همه فعالیت می کنند و هدف آن کاربردی کردن آموزش در بزرگسالان و ترویج یادگیری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.