1399-02-08 09:45
824
0
68382
احمدی خبرداد؛

علت کندی سرعت اینترنت دانش آموزان و معلمان/شلوغی دفاتر پیشخوان برای اخذ کد بورسی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از افزایش سه برابری میزان مصرف اینترنت گلستان خبرداد و گفت: علت کندی سرعت اینترنت دانش آموزان و معلمان به خاطر شلمراجعه بیش از حد مجاز به یک سرور خاص است.

به گزارش گلستان ما؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان  در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: میزان مصرف اینترنت مردم استان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر و نسبت به پیش از دوران کرونا  صد درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص مشکلات سرعت اینترنت دانش آموزان و معلمان در کلاس‌های مجازی و آنلاین  افزود: این مشکلات لزوما به خاطر پهنای باند و سرعت اینترنت نیست و به مسائل دیگر نیز مرتبط است. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان تصریح کرد:درصورتی که در ساعت خاص مراجعه به یک سرور بیش از حد مجاز باشد آن سرور قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت با کندی سرعت مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: کرد: دیگر شاهد شلوغی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به خاطر ثبت‌نام سیم‌کارت نیستیم.

احمدی ادامه داد: برخی از شلوغی‌هایی که این روزها شاهد آن هستیم به خاطر مراجعه افراد برای دریافت کد بورسی است و برای برطرف کردن این موضوع هم در سطح ملی و هم استانی به دنبال افزایش تعداد مراکز دریافت کد بورس درگلستان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.