1399-02-07 14:23
672
0
68368

نخبگان و مسئولان گلستانی به پویش ایران همدل پیوستند

نخبگان ، استاندار و مسئولان گلستانی یکی پس از دیگری به پویش ایران همدل می پیوندند.

به گزارش گلستان ما؛ گرچه روزهای کرونایی فاصله اجتماعی را زیاد کرده است اما دلهای افراد و هم‌نوع دوستی را بیش از پیش نمایان کرده است.

همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان، سفره‌های افطاری‌ و اطعام دهی در استان گلستان جور دیگر می شود و پویش هایی همچون افطاری ساده را راه اندازی می کنند تا در ماه مهمان خدا، سفره‌ای خالی نماند.

اینروزها و قبل از ماه رمضان هرکس درهر جایی که بود و می توانست خدمتی کند آستین همت بالا زد و کمک‌های مومنانه خود را از ارزاق و مایحتاج غذایی تا ماسک و ملزومات پزشکی  خود به مردم و مدافعان سلامت تقدیم کردند.

و حالا با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پس از بیانات رهبر انقلاب اسلامی و دعوت به همبستگی مردم در ماه رمضان و انتشار آن در صفحه های رسمی پایگاه اطلاع رسانی ایشان نخبگان و مسئولان  به آن پیوستند.

«ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت»

در استان گلستان هم رمضانعلی سنگدوینی  نماینده منتخب مردم گرگان و آق قلا از نخستین مسئولانی بود که به این پویش پیوسته است.

این منتخب مردم گفته است؛ "من رمضانعلی سنگدوینی سعی میکنم در ماه مبارک رمضان از مردم گره گشایی کنم.

ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ ان شاءالله در کنار هم با موج دوم نمایش همدلی و مواسات مردم ایران در مبارزه با کرونا برای کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، خاطره‌ی تلخ این بیماری را از ذهنها پاک خواهیم کرد."

همچنین با اعلام آمادگی مهندس سنگدوینی منتخب اول مردم شریف مرکز گلستان در مجلس یازدهم و دعوت دکتر بیارجمندی حقوقدان و تحلیلگر برجسته استان از استانداری و شورای تامین، گستان وارد کمپین ایران همدل به منظور اقدامات خیرخواهانه شد.

انتظار می رود با موج فراگیر مواسات، گلستان شاهد روزهای زیباتری در خدمت به مردم باشد."

امروز؛ هادی حق شناس استاندارگلستان هم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به مستمندان به پویش ایران همدل پیوست.

حق شناس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: استان گلستان بر اساس فرمایش ایشان با محوریت 14 فرماندار، امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه رزمایش کمک مومنانه به خانواده آبرومند و نیازمند را آغاز کرد.

در مواسات صورت گرفته تلاش داریم در ماه مبارک رمضان کمکی را به مردم داشته باشیم و در این راه کمک خیرین استان شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.