1399-01-23 17:39
659
0
68134
معاون آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

تولید ماسک و مواد شوینده در هنرستان های گلستان/ارتقاء هنرستان ها با اختصاص 25 میلیارد ریال بودجه

ابراهیم حاجیلری از افزایش تولیدات هنرستان ها در زمینه ی ماسک و مواد شوینده در شهرستان های کردکوی، آق قلا و گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش  گلستان ما؛ ابراهیم حاجیلری امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تخصیص اعتبار به هنرستان‌های گلستان اظهارکرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را به نام سال جهش تولید نام گذاری کرده اند و با عنایت به تاکید ایشان در جهت تولیدات داخلی و افزایش بهره وری یکی از راهکارهای تولید در کشور استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان افزود: در همین زمینه معاونت متوسطه اداره کل استان با توجه به اعتبارسنجی از هنرستان‌ها در زمینه رشته‌های مهارتی و تولیدات کشاورزی و فناوری، با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار جذب و به این امر اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: این اعتبار براساس نیاز سنجی تجهیزات مورد نیاز از مدیران هنرستان‌ها گردآوری شده و زیر نظر سرگروه‌های آموزشی استان توسط نوسازی مدارس خریداری و در اختیار واحدهای آموزش‌های استان قرار می‌گیرد.

حاجیلری بیان کرد: اعتبار فوق در زمینه تجهیزات مدرن و بروز که تولید را در بازه زمانی کوتاه مدت، چندین برابر می‌کند؛ اختصاص می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: در زمینه تولید ماسک از ظرفیت هنرستان استفاده شد و براین اساس ماسک و مواد شوینده در شهرستان‌های کردکوی، آق قلا و گنبد کاووس  در مدارس تولید شد.

گفتنی است؛ در مجموع ۲۳۵ هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش در استان گلستان به صورت مستقل و ضمیمه، به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

انتها پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.