1399-01-19 16:46
1115
0
68082
توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صورت گرفت :

آغاز پویش "بهترین کتابی که خوانده ام "

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان با اشاره به اینکه پرداختن به کتاب برای ما یک هدف نیست، اظهار کرد: پرداختن به کتاب برای دانش آمزان انجمنی یک راهبرد تربیتی است که سعی دارد با پرداختن به این دست مسئله ها اهداف عالی تربیتی خود را محقق کند.

به گزارش گلستان ما، کشورها امروز با چالش سلامتی رو به رو هستند که آن ها را وارد فضای جدیدی از زندگی اجتماعی و اقتصادی کرده است.

کرونا نام بیماری است که این روزها تهدیدهای بسیاری را در جهان برای دولت ها و مردم ایجاد کزده که از مهم ترین آن ها می توان به چالش حفظ سلامت اجتماعی اشاره کرد.

هر تهدیدی قطعا اگر به خوبی کنترل شود می تواند فرصت هایی را به دنبال داشته باشد، این بار نوجوانان و جوانان گلستانی هستند که توانستند تهدید کرونا را با ایجاد پویش (بهترین کتابی که خوانده ام)به فرصتی برای افزایش بار علمی و معنوی خود تبدیل کنند.

علی نقی حسینی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما خاطرنشان کرد: کتاب و کتاب خوانی مورد تاکید همیشگی رهبرمعظم انقلاب بوده و از نگاه ایشان زندگی مردم باید با کتاب خو بگیرد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان با اشاره به اینکه پرداختن به کتاب برای ما یک هدف نیست، اظهار کرد: پرداختن به کتاب برای دانش آمزان انجمنی یک راهبرد تربیتی است که سعی دارد با پرداختن به این دست مسئله ها اهداف عالی تربیتی خود را محقق کند.

وی افزود: راه اندازی این دست از پویش ها می تواند به دست یافتن این مسئله ها کمک شایانی کند به همین جهت اگر پویش خوبی تشکیل شود می توان یک گفتمان را ایجاد یا هدایت کرد.

حسینی با بیان اینکه هدف ما در این پویش نیز تبدیل کتابخوانی به یک گفتمان است، ابراز کرد: گفتمان به این معنا که کتاب خواندن دغدغه ای برای جوانان و نوجوانان شود.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان، تصریح کرد: فردی که می خواهد در این پویش شرکت کند باید به ذهن خود مراجعه کند تا کتاب مناسبی را معرفی کند که این موضوع هم اتفاق مبارکی است چرا که این موضوع باعث مراجعه بیشتر فرد به کتاب ها می شود.

وی با اشاره به ویژگی های پویش بهترین کتابی که خوانده ام ، ادامه داد: فردی که اقدام به گرفتن فیلم کوتاه می کند در آن فیلم باید مختصر در خصوص کتاب نیز توضیحاتی را ارائه دهد که این موضوع باعث برقراری یک ارتباط غیرمستقیم بین مخاطبان خواهد شد.

حسینی در پایان با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از جانب نوجوانان رو به رو بوده ایم، عنوان کرد: امیدوارم با فعالیت های بیشتر در این زمینه ها بتوانیم در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب و رفع بخشی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.