1399-01-17 02:08
1209
0
68053
با حکم رئیس کمیته امداد؛

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان منصوب شد

با حکم رئیس کمیته امداد، عیسی بابایی بعنوان مدیرکل کمیته امداداستان گلستان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حکمی «عیسی بابایی» را به عنوان مدیرکل کمیته امداداستان گلستان منصوب کرد.

در حکم انتصاب مدیرکل کمیته امداداستان گلستان آمده است:

جناب آقای عیسی بابایی

    با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدیّن، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی، جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل استان گلستان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌نماید.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و مأموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان می باشد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان جهش تولید نامگذاری گردیده انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له در حکم انتصاب اخیرشان در کمیته امداد مبنی بر بهره گرفتن از همکاری نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت های نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارید.

امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر(روحی له الفداه) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

سیّد مرتضی بختیاری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.