1403-01-31 14:35
1035
0
65834
استاندار، عزیزم دقت کن ؛

انتقادات فضای مجازی به یک انتخاب در هیات بازرسی بر انتخابات استان گلستان

بعد از انتشار خبر انتخاب اعضای هیات بازرسی بر انتخابات استان گلستان موجی از نظرات مختلف در فضای مجازی شکل گرفت .

به گزارش گلستان ما ؛ روز گذشته بود که دکتر طالبی رئیس هیأت مرکزی بازرسی بر انتخابات ، اعضا هیات بازرسی انتخابات استان گلستان را منصوب کردند :

عزیزه امامی (معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار) به عنوان عضو و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ، امیرمحمدپور (مدیرکل دفتر بازرسی استانداری) به عنوان عضو و دبیر هیأت ، عباس اغنامی (مدیرکل امور اقتصادی) ، سیدجواد قدس علوی (مدیرکل شیلات استان)، ابراهیم کریمی (مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ) .

اما در این بین یک نفر بود که بیش از بقیه داد همه را در آورد و انتقادات بیشماری نیز به او در فضای مجازی ، سایتها و رسانه ها شد .

او کسی نبود جز سید جواد قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان .

سید جواد قدس علوی شخصیتی کاملا سیاسی است ، انتخاب او از یک جریان تندرو سیاسی یا ناشی از عدم شناخت وی می باشد که غفلت شده یا عامدانه و نشات گرفته از غرض و مرض سیاسی است .

همچنین انتخاب او نشان می دهد تفکر پان گرگانیسم همچنان رشد و ظهور و بروز دارد .

در همین رابطه باید گفت او برادر سید رضی قدس علوی از روحانیون شناخته شده و تندرو جریان چپ در استان است که در سال 88 مسوول دفتر آیت الله صانعی بوده که در راهپیمایی 8 دی تابلو دفترش توسط مردم گرگان پایین کشیده شد . بعد از آن سید رضی قدس علوی ممنوع التدریس شد اما بعد از یکی دو سال مجددا در حوزه امام خمینی گرگان شروع به تدریس نمود.

سید رضی قدس علوی روحانی تمامیت خواهی است که حاضر نیست مدیریت هیات امنا مسجد عسکریه گرگانپارس را به جوانان متدین محله بسپارد و با عرصه کثیف سیاست خداحافظی کند .

خیلی ها به مدرک تحصیلی سید جواد قدس علوی ایراد گرفتند که لیسانس خاکشناسی دارد و اصلا چه ارتباطی به مقوله انتخابات دارد !!

ضمن اینکه عملکرد بد و ضعیف او در اداره کل شیلات باید باعث می شد تا از وجود چنین افرادی در هیات بازرسی انتخابات که اهمیت زیادی دارد استفاده نشود .

این انتخاب نشان می دهد که مشاور حق شناس (عبداللهی) که گفه می شود ارتباطات پنهانی با اصلاح طلبان گلستانی دارد توانسته نقشش را بخوبی ایفا کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.