1398-06-31 12:17
415
0
65576
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

رونمایی از تجهیزات آموزشی مدارس حاشیه نشین گلستان/ توزیع بیش از 7 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: از تجهیزات آموزشی مدارس حاشیه نشین گلستان با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال رونمایی شد.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری راد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: وسایل و تجهیزات ورزشی و بسته های بهداشتی آموزش و پرورش به شهرستان های استان ارسال شد.

وی افزود: این تجهیزات که شامل میز تنیس، توپ فوتسال، بسکتبال، و والیبال، طناب ورزشی، تور والیبال و ... بود در قالب 22دستگاه خودرو نیسان، به ارزش ۷ میلیارد ریال به شهرستان های گلستان ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در جهت ارتقای بهداشت مدارس و سلامت دانش آموزان، در کنار این اقلام و تجهیزات، 900بسته بهداشتی نیز با اولویت مناطق سیل زده، راهی مدارس استان گلستان شد.

گوهری راد خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل مسواک، حوله، مواد شوینده بهداشتی و... با اعتبار بالغ بر 800میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در جهت بهبود وضعیت و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، همزمان با ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس، از تجهیزات آموزشی مدارس حاشیه نشین استان گلستان نیز که با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال تهیه شده است رونمایی شد.

گفتنی است؛  با حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی،  عثر دیروزتوزیع وسایل و تجهیزات ورزشی با شعار مهر با نشاط در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.