1398-04-29 14:02
457
0
64516
رئیس‌ دادگستری گلستان:

بهانه کمبود اعتبار از سوی مدیران برای انجام اقدامات پیشگیرانه در سیل پذیرفتنی نیست

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه بهانه کمبود اعتبار از سوی مدیران برای انجام اقدامات پیشگیرانه در سیل پذیرفتنی نیست، گفت: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها برای پیش‌بینی و پیشگیری از سیلاب می‌توانست شدت خسارت‌های ناشی از آن را کاهش دهد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم:  هادی هاشمیان امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهارداشت: برخی مدیران کمبود بودجه را علت انجام ندادن برخی اقدامات پیشگیرانه درباره سیل مطرح می‌کنند که این بهانه‌ها پذیرفتنی نیست.

وی افزود: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها برای پیش‌بینی و پیشگیری از سیلاب می‌توانست شدت سیلاب و خسارت‌های ناشی از آن را کاهش دهد.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: مشکلات ما مدیریتی است و می‌توان با مدیریت جهادی همسو با قانون بسیاری از مسائل را در استان حل و فصل و پیش‌بینی کرد.

وی گفت: در مورد زیارت، جهان نما و یزدان محله کارگروهی زیرنظر دادستان مرکز استان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود تا با حضور میدانی در محل‌هایی که غیرمجاز ساخت و ساز می‌شود در کوتاه‌ترین زمان، تعیین تکلیف و برخورد شود.

هاشمیان با بیان این که ضعف مدیریتی ما سبب شده در مناطقی مانند زیارت دچار مشکل شویم خاطرنشان کرد: ما باید با کمک سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی و رسانه‌ها، با هجمه‌ای که متخلفان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی می‌کنند برخورد کنیم.

وی تاکید کرد: در مواردی مانند ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی و باغی، حریم راه‌ها و رودخانه‌ها نیاز به انجام تشریفات قانونی نیست و دستگاه‌های متولی باید بلافاصله با مشاهده تخلف، ساخت و سازهای غیرمجاز را تخریب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.