1400-11-23 11:36
787
0
78600
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

اکران فیلم های فجر در نقاط محروم، مرزی و شهرهای فاقد سینما/ بیش از 5 هزار گلستانی از جشنواره فجر استقبال کردند

رعیت گفت: یکی از نقاط قوت چهلمین جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط محروم، مرزی و شهرهای فاقد سینمای استان بوده است.

محمد رعیت در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: دولت و و وزیر فرهنگ و ارشاد با توجه محدودیت شیوع ویروس کرونا به منظور حمایت از فیلم سازان، سینماگران مردم و ایجاد فرصت مناسب برای هنر دوستان سینما جشنواره استانی فیلم فجر در همه استان ها از جمله گلستان را اجازه برگزاری دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه 5 هزار و ۳۷۸ گلستانی از اکران فیلم های فجر استقبال کردند، خاطرنشان کرد: ۱۶ فیلم در ۴۸ سانس در سینما عصر جدید و کاپری اکران شد که برخی مورد استقبال بیشتر و برخی نیز مورد استقبال کمتر واقع شد.

وی افزود: یکی از نقاط قوت چهلمین جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط محروم، مرزی و شهرهای فاقد سینمای استان بوده است.

رعیت ضمن قدر دانی از سازمان امور سینمایی افزود: در نقاط محروم چند فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و حدود ۹۰۰ نفر از شهروندان نقاط محروم از سینما سیار بهره برده اند که در نوع خود یک رخداد بی نظیر و قابل ستایش است.

گفتنی است در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در گلستان که با حضور مسئولان در سینما عصرجدید گرگان برگزار شد از سینماگرانی که برای اکران این دوره از فیلم ها تلاش کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.