1400-08-29 11:31
1028
0
77124
بسیج مردم 1؛

تربیت نیروهای انقلابی مهمترین ماموریت بسیج در پساکرونا

فرمانده سپاه نینوا گلستان معتقد است که ماموریت های بسیج با شیوع کرونا متوقف نشده و در پسا کرونا در مسیر اعتلای بسیج به سند راهبردی 10 ساله اهتمام بیشتری خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ هر بسیجی یک ارتش در برابر دشمنان انقلاب اسلامی به شمار می رود و از این رو بسیاری از دشمنان تفکر ناب بسیج را بر نمی تابند.

کمتر کسی تصور می کرد که فرمان تاریخی امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین چنین پیامد بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته باشد و امروز بسیج به عنوان بزرگترین جبهه مردمی انقلاب اسلامی به عنوان بازوان اصلی راهبرد انقلاب یاد شود.

هفته بسیج بهانه ای برای حفظ روحیه بسیج و زنده نگاه داشتن ارزش های بسیج در سطح جامعه است و در طول این هفته بسیجیان با برنامه های مختلف رزمایش بزرگ برای اینکه نشان دهند بسیج پاره تن مردم است به نمایش می گذارند.

بسیج در حقیقت مظهر  یک وحدت مقدس میان افراد جامعه است تا لوکوموتیو انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های خود متوقف نشود و بسیچیان این مسئله را هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در بحران های مختلف مثل سیل و کرونا نشان دادند.

گرچه کرونا باعث شد که تمرکز بسیجیان به موضوع مهار کرونا و حفظ سلامت مردم برود اما بنا به گفته سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان کرونا باعث نشده که ماموریت های بسیج ابتر شود.

راهبردهای بسیج در کرونا متوقف نشد

ملک شاهکوهی در این زمینه می گوید: در هیچ شرایطی ماموریت و اقداماتی که بسیج داشته متوقف نشده است و راهبرد بسیج هیچ تغییری نکرده و تنها شیوه های ما برای رسیدن به هدف عوض شده است.

وی افزود: با توجه به اپیدمی کرونا از طریق فضای مجازی برنامه های خود مثل حلقه های صالحین را برگزار کردیم و پس از فروکش کردن کرونا برنامه های حضوری در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: بیشترین ماموریت ما در اعتلای بسیج که در پساکرونا به آن تاکید داریم سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج و بحث تربیتی است و انشاالله بین هشت تا ۱۰ میلیون انسان مومن و جوان و انقلابی پا در رکاب برای تمدن نوین اسلامی  آماده شوند.

ملک شاهکوهی به تشکیل بسیج مستضعفین نیز اشاره کرد و افزود: روز ۵ آذر دو مناسبت مهم در آن قرار دارد یکی سالروز قیام مردم گرگان که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و مردم این خطه است و مسئله دیگر فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین بود.

وی افزود: در زمان پیروزی انقلاب  و چه بعد از آن و جنگ های داخلی ۵۸ و ۵۹ ملت بسیجی ایران ایفاء نقش کردند و در جنگ تحمیلی بسیج در صحنه کارزار توانست کارنامه درخشان از خود به جای بگذارد.

بسیج رمزگشای همه مشکلات کشور است

حجت الاسلام عین الله شهابی، امام جمعه آزادشهر گفت: همدلی مسؤلین باعث رشد و شکوفایی بیشتر جامعه می شود و باید مشکلات جامعه با همفکری برطرف شود.

شهابی یادآور شد:  بسیج یعنی لشگر همیشه حاضر بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی به شمار می رود و لشگر مخلص خدا قدرت الهی است.

وی افزود: در کشور بسیج یعنی انسجام و همدلی وحدت و همدلی رمز گشای همه مشکلات کشور به شمار می رود و برکات همبستگی با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

این مقام مسئول متذکر شد:  وحدت برکت است و تفرقه فقر و فلاکت این روزها نیاز کشور به وحدت از همه چیز بالاتر است و همدلی مسؤلین باعث رشد و شکوفایی شهر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.