1400-08-17 13:58
677
0
76934
رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان خبر داد؛

جزئیات سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به گلستان

غفاری گفت: ششمین کارخانه نوآوری در سطح کشور با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

به گزارش گلستان ما، مهدی غفاری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردا معاون علمی و فناوری استان گلستان سفر یک روزه به استان گلستان خواهد داشت و با حضور معاون رئیس جمهور چند پروژه در گرگان انجام می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان ادامه داد: کارخانه نوآوری گرگان ششمین کارخانه نوآوری در سطح کشور است و کارخانه نوآوری از مزایایی زیادی برخوردار است و زیست بوم فعالیت های نوآوری به شمار می رود.

غفاری تاکید کرد: افتتاح خانه خلاق و نوآوری تقوی یا گرگان در بافت تاریخی با حضور معاون علمی و فناوری به بهره برداری می رسد و از مرکز نوآوری سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در  ابتدای جاده شصت کلاه از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

وی بابیان اینکه تمامی این پروژه با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری انجام شده ، خاطرنشان کرد: مساحت کارخانه نوآوری گرگان در فضای  هشت هزار متر در نظر گرفته شده که پنج هزار متر  مربع در فاز نخست به بهره برداری رسیده است .

این مقام مسئول تاکید کرد:  خانه خلاق و مرکز نوآوری و سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در چنین مساحتی با حضور معاون علمی و فناوری به بهره برداری خواهد رسید.

غفاری متذکر شد: کارخانه نوآوری گرگان مجموعه ای است که از عوامل مختلف و لازم برای استارتاپ لازم در نظر گرفته شده و استارتاپ های، صندوق پژوهش و نوآوری و دفتر تجاری سازی در آنجا مستقر است و دفتر حقوقی و شتاب دهنده ملی و استانی مانند علی بابا، بهبان شیمی و اینومکث با نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی مستقر هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.