1400-04-19 09:36
948
0
75316
معاون تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد؛

برگزاری ۳۲ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در گلستان

حجت الاسلام دیلمی از پیش بینی ۳۲ عنوان برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در گلستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام رضا دیلمی امروز در گفتگو با خبرنگارما، اظهارکرد:حفظ و تحقق گفتمان حجاب و عفاف، امنیت روانی جامعه، آرامش و تحکیم خانواده را فراهم می‌کند و دستاوردهای ارزشمندی برای تعالی و سلامت جامعه خواهد داشت.

وی به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب پرداخت و افزود: به همین مناسبت ۳۲ عنوان برنامه شاخص با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان‌های استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برگزاری همایش عفاف و حجاب به صورت منطقه ای، جشنواره حجاب، اهدای بسته های فرهنگی و معنوی، کارگاه آموزشی، دیدار با خانواده شهدا، تولید محتوای مجازی، تقدیر از بانوان مروج گفتمان حجاب و عفاف، فضاسازی تبلیغی، غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی، ایستگاه های عفاف و حجاب از برنامه های پیش بینی شده  این هفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه، مسابقه، بسته فرهنگی، پویش سخن، گفتمان دینی، تجلیل از کودکان و نوجوانان، تریبون آزاد و مناظره، منبر مجازی، کرسی تلاوت، محفل انس با قرآن، جشن، آموزش تخصصی برش و دوخت چادر در شبکه‌های اجتماعی، پرداختن به شبهات عفاف و حجاب و طرح مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب در فضای مجازی و غیره از دیگر عناوین اجرایی در این ایام خواهد بود.

به گفته دیلمی؛ ویژه برنامه ها به منظور پاسداشت شهدای واقعه مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب با مشارکت بانوان فرهیخته، تشکل های دینی، شبکه تبلیغ، نهضت پیشرفت بانوان و موسسات و مراکز قرآنی وفرهنگی و با راهبری حوزه امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

دیلمی  با بیان اینکه عفاف و حجاب به روز و یا هفته ای خاص تعلق نداردو امری مستمر و همیشگی است، تاکید کرد:  عفاف و حجاب به همه روزها، ساعت ها و لحظات تعلق دارد چرا که ریشه و آفت بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه ای اسلامی ما در تفکر مقابله با ارزش ها به ویژه با محوریت عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به سیاست ها و برنامه های مستمر سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: بهره گیری دائمی از ظرفیت ۲۰۰ روحانی شبکه تبلیغی، گفتمان فرهیختگان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و مشاوره چهره به چهره، کارگاه های تحکیم بنیان خانواده، نمایشگاه و فروشگاه دائمی عفاف و حجاب از خدمات موثر این اداره کل در حوزه ارتقای سطح عفاف و حجاب جامعه اسلامی در طول سال است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.