1400-01-16 09:07
676
0
73987
معاون سیاسی امنیتی استاندار :

مدیران استانی قادر به مطالعه نیستند / دغدغه معیشت مانع فرهنگ کتابخوانی شده است

احسان مکتبی مطالعه را برای قشر مدیران ضروری توصیف کرد و افزود : متاسفانه این خوب نیست که عمدتا مدیران استانی و شهرستانی به دلیل مشغله و یا هر علت دیگری قادر به مطالعه نیستند.

به گزارش گلستان ما ؛ احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد : ترویج کتابخوانی یکی از راهبردهای افزایش امید در جامعه است.

مکتبی افزود : برخی از موانع شکل‌گیری فرهنگ کتابخوانی در بین مردم دغدغه معیشت خانواده هاست و متاسفانه شرایط به گونه ایست که فرهنگ و تربیت در اولویت خانواده ها نیست.

وی همچنین مطالعه را برای قشر مدیران ضروری توصیف کرد و افزود : متاسفانه این خوب نیست که عمدتا مدیران استانی و شهرستانی به دلیل مشغله و یا هر علت دیگری قادر به مطالعه نیستند.

معاون سیاسی استاندار، بررسی طرح های موفق در زمینه تشویق کتابخوانی، اجرای طرح بین المللی پایتخت کتاب در استان، استفاده از ظرفیت شهرداریها و شوراها و شورای اطلاع رسانی و صدا و سیما در اجرای طرحهای ترویج کتابخوانی، و معرفی و بزرگداشت، مفاخر و نویسندگان ترجیحا جوان و حتی نویسندگان برتر نوجوان گلستانی را از راهکارهای ترویج فرهنگ کتابخوانی تبیین کرد .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.