1399-11-08 13:15
754
0
72878
به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) ؛

ویژه برنامه «مادران انتظار» در گرگان برگزار می شود/ پویش هدیه به 135 بانوی سرپرست خانوار در محلات حاشیه ای

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان از ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ فاطمه رضایی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت وفات حضرت ام البنين (س) و تكريم مادران و همسران شهدا برنامه «مادران انتظار» عصر چهارشنبه در پارک شهر گرگان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه شامل اجرای پرفورمنس نقاشی، اجرای زنده خطاطی و تحرير دلنوشته هايی از مادران شهدا به همراه فضا سازی مناسبتی، معرفی كتاب از تعدادی از بانوان استان و اجرای سرود توسط گروه آوای رضوان خواهد بود.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان تصریح کرد: نمایش تعدادی از آثار عكاسی داوود عامری با موضوع مادران شهيد روی المان نگاتيو نیز برنامه دیگر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برنامه شعرخوانی شاعران مطرح آیینی استان گلستان با عنوان «عصر شعر مادران انتظار» به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) با مشارکت اداره اوقاف و آستان قدس رضوی از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود.

رضایی در ادامه یادآورشد: كاشت نهال و نصب پلاک يادمان شهدای گرگان را روز پنجشنبه با حضور تعدادی از مادران، همسران و خانواده شهدا از جمله خانواده شهدای شهرداری، مدافع حرم، سلامت و محيط زيست را در تپه نورالشهدا خواهیم داشت.

رضایی همچنین از برپایی نمایشگاه هنری خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه «شور عشق» با موضوع قائم آل محمد (ص) در رشته های هنری در تاریخ 10 اسفند برگزار خواهد شد و هنرمندان می توانند جهت شرکت در این نمایشگاه آثار خود را تا تاریخ 5 اسفند به خانه فرهنگ پرسش واقع در عدالت 53 ارسال کنند.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان در خاتمه گفت: هفته آینده به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، پویش هدیه به 135 بانوی سرپرست خانوار در محلات حاشیه ای با عنوان «پویش مهر فاطمی» به همت کارکنان شهرداری گرگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.