1399-10-01 11:24
943
0
72187
مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد/ارسال 400 اثر تاکنون

میثم قرائی از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ مهلت شرکت در این جشنواره که تا پیش از این 30 آذرماه اعلام شده بود بنا به درخواست جمعی از خبرنگاران استان، و با توجه به شرایط کنونی استان و شیوع ویروس کرونا به مدت ده روز دیگر یعنی تا چهارشنبه دهم دیماه تمدید شد.

میثم قرایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت  میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان تا دهم دی ماه خبر داد و گفت: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با عنوان کلی گلستان در مسیر تحول به منظور توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تولید محتوای بومی و اثربخش و تحول آفرین و ایجاد رقابت سالم در بین اهالی قلم و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود اختتامیه جشنواره تا پایان دی ماه سال جاری برگزار شود ، اضافه کرد:  هر متقاضی می‌تواند تا سقف ۳ اثر در هر موضوع و حداکثر ۱۰ اثر  را در قالب‌های گوناگون جشنواره ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

قرائی اظهار کرد:  تاکنون بیشتر از  ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده که این تعداد در حال افزایش می باشد .

اهالی رسانه استان گلستان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود در محورهای اعلامی از طریق پایگاه جشنواره به آدرس  www.sangaremajazi.ir/abozar اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.