1399-02-30 12:46
1045
0
68703
مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان خبرداد؛

استقبال دانش آموزان از «پیک امید کانون» در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: طرح «پیک امید مجازی» در ایام شیوع کرونا در استان اجرا شد و مورد استقبال انش آموزان قرار گرفت.

به گزارش  گلستان ما؛ محبوبه رجب نسب امروز در برنامه رادیویی گلستان سلام به تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پرداخت و اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا  و تعطیلی همه مراکز آموزشی ، مراکز کانون هم تحت شعاع قرار گرفت و کودکان امکان حضور در مراکز را نداشتند.

وی افزود: همین امر سبب شد که همکاران به فعالیت های مجازی روی آورده و بلافاصله بعد از شیوع کرونا بستر فضای مجازی به صورت جدی، دنبال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب در این دوران آغاز برنامه «پیک امید» بود، تصریح کرد:  این برنامه در سراسر کشور فعال بوده و تمامی آثار مخاطبان در این بستر اطلاع رسانی و بازگذاری شد و مخاطبان کودکان و نوجوانان در فضای مجازی می توانستند از این برنامه ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل کاردستی، انیمیشن، معرفی کتاب، شعرخوانی، آموزش سفال، فعالیت های نجوم و فراخوان های ملی و استانی بود که خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفت.

رجب نسب اذعان کرد: به دلیل اینکه در ماه‌های اخیر فعالیت آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی بود لذا ما هم به این سمت رفتیم در ابتدا تصور نمی کردیم که برنامه ها مورد استقبال قرار بگیرد اما این استقبال نشان داد بچه ها به فعالیت های مهارتی و پرورشی علاقه مندند و این امر وظیفه و بار مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.