1400-05-05 11:07
1352
0
75529
یادداشت؛

منافقین ازدیروز تا امروز

گناه نابخشودنی منافقین این است که دیروز با دشمنی که با ایران در جنگ نظامی بود، همراهی کردند و امروز با دشمنی که ایران را تحریم کرده، همکاری می کنند.

به گزارش گلستان ما؛ گناه نابخشودنی منافقین این است که دیروز با دشمنی که با ایران در جنگ نظامی بود، همراهی کردند و امروز با دشمنی که ایران را تحریم کرده، همکاری می کنند.

 ۵ مرداد یادآور کمین جبهه حق علیه منافقین است منافقینی که می خواستند سه روزه تهران را بگیرند.

رفتار منافقین که تا تنگه چهار زبر اسلام آباد غرب پیش آمدند، نشان می دهد مدل حکومت آنها قتل و غارت است. کشتن بیماران بر تخت بیمارستان و قتل زنان و کودکان یک نمونه آن است.

بی دلیل نبود که در عملیات مرصاد تمام اقشار مردم به کمین منافقین رفتند در میان شهدای عملیات مرصاد کشاورز، نانوا، خیاط، قالی باف و دیگر اقشار دیده می شوند یعنی وقتی امنیت بخطر افتد، جای درنگ برای هیچ کس نیست.

بخاطر کوردلی، امروز هم منافقین الت دست دشمنان ملت ایران هستند امروز کار اصلی منافقین  دادن گرای درست به توپخانه ی دشمن و  دادن گرای غلط به مردم و مسولان است.

حدود ۳۰۰ شبکه رسانه ای و هزاران شبکه مجازی به امید همین مزدوری منافقین ایجاد شده اند. منافقین با اخبار جعلی، موج سازی، کشته سازی و با تحلیل های غلط درپی تحریک مردم و گل آلود کردن شرایط هستند تا فرصت ماهیگیری را برای دشمنان ایران فراهم کنند.

نفوذ، جاسوسی و تبدیل اعتراضات و انتقادات مردمی به خط آشوب و آتش، از ماموریت های امروز منافقین است.

برای شکست منافقین در این ماموریت جدید شان ، هم باید عملیات مرصادی دیگر با همان رمز " یاعلی ابن ابیطالب" راه انداخت.

همه اقشار مردم در کمین منافقین باشند، ملت ایران با اخبار مریض منافقین مردد و دل چرکین نشود، اظهار و ادعای دلسوزی آنان را دشمنی کامل بدانند.

حتی در برخی  تجمعات، باید فرصت را برای شناخت و شکار منافقین غنیمت شمرد چرا که هیچ ایرانی اموال مردم و بیت المال را آتش نمی زند. 

منافق جماعت روزی خود را برملا می سازد، اصحاب حق در کمین آن روز باشند  طبق همان سنت الهی که " ان ربک لبالمرصاد"

یادداشت: احمد ملاشاهی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.