1400-03-10 15:57
517
0
74814
رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد؛

وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی / کاندیداها برای کسب رای وحدت شکنی نکنند

هاشمیان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای ، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می کنیم .

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی در استان گلستان اظهار کرد: وحدت و آرامش اقوام گلستان ، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رای  و تحریک افراد به نفع خودشان ،  وحدت شکنی کنند .

وی افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود  این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

رئیس دادگستری گلستان تصریح کرد:  با اشاره به افزایش رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی  و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته ،  صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می دهند  .

هاشمیان بیان کرد: بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزدها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه ها و شناسایی متخلفان است .

وی خاطرنشان کرد:  برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی ، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط  در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدها و اعضای ستاد آنان قرار داده می شود .

هاشمیان تاکید کرد : تلاش ما  ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق های رای است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.