1400-03-09 11:15
568
0
74793
یک فعال رسانه ای:

باید و نبایدهای انتخابات/اول مشارکت حداکثری بعد انتخاب فرد اصلح

جوادی بالاجاده با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات، شرکت برای تعیین سرنوشت خود ، فرزندان و توسعه و پیشرفت است که با انتخاب مطلوب و اصلح قطعا در مدیریت ها سهیم خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرسول جوادی بالاجاده در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه در یادداشت ارسالی به این پایگاه خبری نوشت:  بحث در مورد شرکت در انتخابات یکطرف و انتخاب اشخاص مطلوب و اصلح درطرف دیگر همواره مورد تاکید و توجه همه دلسوزان بوده و می باشد.

 براستی با چه معیار و ملاکی می توانیم انتخاب سرنوشت ساز برای شهر و روستای خود داشته باشیم؟  

انتخابات شورای اسلامی شهر و  روستا کمتر از یکماه دیگر برگزار میشود تا عده ای با انتخاب من و شما  برای سیاست گذاری ، هدایت و برنامه ریزی شهر و روستای محل خدمت کرسی نشین دپارتمان محلی شورای اسلامی شوند و بایدها و نبایدهایی را رقم زنند، و بر انجام آن‌ها نظارت نمایند.  

حال که برای شورای ششم شهر و روستا ، افرادی در میدان رقابت انتخاباتی شورای اسلامی آمدند و فرآیند ثبت نام و بررسی و تایید صلاحیتها به سرانجام رسید و عملا نامزدهای انتخاباتی تعیین و برای رقابتی سخت با حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخاب مطلوب و اصلح در این کار و زار سیاسی و اجتماعی وارد میشوند و خود را در معرض رای و انتخاب  مردم قرارمیدهند؛   نقش من و شما رای دهنده در سرنوشت ۴ ساله آینده محل زندگی شهر و روستا بیش از هر زمانی موثرتر و پر رنگ تر خواهد بود.

آیا این تعداد کاندیدا شرکت کننده و افراد مطرح آن  در انتخابات شهر و روستاها فرصتی است برای انتخابهای بهتر خواهد بود ؟چه شاخصه هایی را باید برای انتخاب مطلوب و اصلح  افراد را ملاک انتخاب قرار دهیم ؟

تعداد کاندیداها تا حدی مطلوب است که نشان‌دهنده سلایق مختلف در فضای شهر و  روستاها باشد ولی باید توجه داشت که باعث رقابت ناسالم و بداخلاقی انتخاباتی و ایجاد فضای تخریبی در فرآیند انتخابات جریان سازی نشود  .

 عیار و شاخص های کاندیدا ها توسط مردم به خوبی شناسایی شده و مردم در انتخاب افراد  ملاکهای چون خدمت ، تلاش ، تعهد ، همراهی و حفظ کرسی دپارتمان محلی برای مردم و  غیره برجسته شود و نهایتا افرادی وارد شورای اسلامی شهر و روستاها شوند که عاملی برای تحول و حرکت و پیشرفت و رفع موانع از مشکلات جامعه  باشند  .
مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان  فرمودند:   " در باب انتخابات ، مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند؛ چون امر کوچکى نیست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات به یک نفر و یک مجموعه است. "  

و اما وظیفه اصلی ما بعد از اعلام حضور حماسی در پای صندوق های رای، انتخاب افراد مطلوب و اصلح از بین نامزدهای واجد شرایط می باشد.

 وعده همه ما در ۲۸ خرداد در پای صندوقهای رأی و انتخاب مطلوب و اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها حضوری آگاهانه و با شناخت و موثر انشالله برای سرنوشت جامعه و کشور رقم زده شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.