1400-02-26 09:07
1219
0
74605
فعال سیاسی اصلاح طلب؛

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری عاملی برای افزایش اقتدار ملی است

اورسجی با بیان اینکه قدرت سیاسی متضمن وجود رابطه بین نخبگان سیاسی و افراد تحت نفوذ است، خاطرنشان کرد: اقتدار به همراه اعتماد به نفس ملی یکی از مسائل کلیدی رشد هر کشور به حساب می آید.

محمد مهدی اورسجی در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: اقتدار به معنای داشتن قابلیت و مشروعیت که استفاده از قدرت، یکی از ویژگیهای نظام سیاسی است.

دبیر حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی گلستان با بیان اینکه قدرت سیاسی متضمن وجود رابطه بین نخبگان سیاسی و افراد تحت نفوذ است، خاطرنشان کرد: اقتدار به همراه اعتماد به نفس ملی یکی از مسائل کلیدی رشد هر کشور به حساب می آید.

وی افزود: می توان گفت انتخابات سالم و پرشور با چهار واسطه باعث افزایش اقتدار ملی خواهد شد که اولین آن افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نقش مردمی است.

اورسجی اذعان کرد: افزایش مشروعیت حکومت ودر نتیجه افزایش قدرت و اعتبار آن در عرصه بین المللی به همراه انتخاب افرادی دلسوز و آگاه جهت تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های کشور از دیگر مولفه های افزایش اقتدار ملی می شود.

دبیر حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی گلستان با بیان اینکه حضور حداکثری رفع تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمنان را به همراه دارد، یادآورشد: زمانی که مردم احساس کنند رای آنها موثر است و خودشان در تعیین حاکمان شان نقش اساسی دارند، روحیه خود باوری و اعتماد در ایشان تقویت می شود.

وی متذکرشد: باید توجه داشت که در حکومت دینی ونظام ولایی، هرگز الهی بودن و مبنای آسمانی داشتن، مستلزم نفی نقش مردم و غفلت از خواست و اراده آنها نیست بلکه در نظام اسلامی تنها راهبرد دستیابی به مردم سالاری حقیقی حاکمیت دینی است و هیچ مکتب و نظامی به اندازه اسلام برای انسان موضوعیت قائل نشده است.

اورسجی گفت: با توجه به نقش مشارکت سیاسی در سیاست گذارهای خارجی و داخلی، حکومت می باید با راهکارهایی چون توجه به مشکلات اساسی مردم، جلب مشارکت نخبگان، توجه به جوانان و نیازهای آنان، استفاده از تبلیغات مناسب، توجه به ویژگی های نقاط مختلف کشور و کنترل مناسب مخالفین مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو را تضمین نماید.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.